Jeśli automatyzacja marketingu
w e-Commerce, to tylko SALESmanago
Automatyzacja procesów to nieodłączny element rozwoju firmy. Postaw na rozwiązanie, będące liderem na rynku marketing automation.
SALESmanago zapewni Ci wszystkie narzędzia niezbędne do efektywnej pracy:
- z klientem,
- w dziale marketingu,
- w wymianie danych z działem sprzedaży,
- przy obsłudze klienta.
Dodatkowo wyeliminujesz pomyłki z powodu błędów ludzkich i łatwo odnajdziesz obszary wymagające zmian.
5 sygnałów,
że potrzebujesz wdrożyć SALESmanago
Stawiasz na rozwój firmy
Automatyzacja procesów to coś, co czeka każde rozwijające się przedsiębiorstwo. SALESmanago pozwoli Ci wyeliminować proces ręcznego wprowadzania danych. Dodatkowo sprawi, że monitorowanie działań marketingowych oraz sprzedażowych będzie wygodniejsze.
Walczysz o porzucone koszyki
Czasami walka o porzucone koszyki przypomina walkę z wiatrakami. Dzięki automatycznym triggerom i badaniu zachowania klienta będziesz informowany o porzuconym koszyku i wszystkich działaniach, które klient wykonał przed zrezygnowaniem z zakupu. Z takimi danymi łatwiej będzie zachęcić go do sfinalizowania transakcji.

Notujesz niską skuteczność kampanii
Jeśli Twoje kampanie marketingowe przynoszą słabe efekty i nie do końca wiesz, dlaczego tak się dzieje, to masz dwa problemy- SALESmanago pomoże Ci je wyeliminować. Po pierwsze, dzięki narzędziom analitycznym będziesz mógł zoptymalizować swoje kampanie, aby zwiększyć ich efektywność. Po drugie, narzędzia monitorujące kampanie podpowiedzą Ci, które Twoje akcje działają, a które nie i dlaczego.
Handlowcy sprzedają po omacku
Jeśli Twoi sprzedawcy nie mogą korzystać z tzw. scoringu kontaktów, to ciężko im użyć odpowiednich argumentów w rozmowie z klientem. SALESmanago, monitorując zachowanie klientów, punktuje poszczególne akcje wykonane na stronie i raportuje to handlowcom. Ci, wiedząc, czym interesował się klient, łatwiej dokończą proces sprzedażowy.
Duże ilości pomyłek
Ręczne prowadzenie kampanii i przygotowywanie bazy pod nie, obarczone jest dużym ryzykiem popełnienia błędu. Czasami wysłanie maila do złego segmentu kończy się nie tylko zdziwieniem adresata, ale niesie też ze sobą konsekwencje finansowe i uszczerbek na wizerunku.
Marketing Automation w jednym miejscu
SALESmanago to od lat numer 1 w segmencie automatyzacji marketingu. Zobacz, co jeszcze potrafi:
Zbiera dane o kliencie
SALESmanago pomoże Ci zbierać dane Twoich klientów z wielu różnych źródeł, przy jednoczesnym badaniu ich zachowania na Twojej stronie. To bezcenne informacje, niezbędne do budowania skutecznych kampanii marketingowych i sprzedażowych.
Ułatwia pozyskiwanie kontaktów
Dodatkowo, otrzymasz wsparcie w procesie pozyskiwania nowych kontaktów. Dzięki takim narzędziom, jak Landing Page, inteligentne pop-upy, marketing dla kontaktów anonimowych czy profilowanie, pozyskiwanie nowych klientów stanie się dużo prostsze.
Wspiera komunikację Cross Channel
SALESmanago to także wydajne narzędzie do komunikowania się z klientami poprzez wykorzystanie różnorodnych kanałów. Kontakt mailowy, live chat, social media, web push i inne to klucz do skutecznej sprzedaży.
Daje narzędzia sprzedażowe
Zastanawiałeś się kiedyś, czy istnieje skuteczna metoda przeciwdziałania porzuconym koszykom? A może zainteresowały Cię alerty sprzedażowe? Może potrzebujesz CRM? SALESmanago dostarczy Ci wszystkich niezbędnych narzędzi!
Wspiera automatyzację, personalizację i AI
Efektywny marketing i sprzedaż to przede wszystkim badania rynku, zachowań klientów i dostosowywanie się do wyników analiz. Aby skutecznie je przeprowadzić, skorzystaj rozwiązań marketing automation.
No dobrze…
…ale dlaczego miałbyś wdrażać to z nami?