OroCRM to nowoczesny CRM zaprojektowany dla branży B2B

OroCRM pomoże Ci uporać się z porzuconymi koszykami, zapytaniami ofertowymi i zadaniami sprzedażowymi. Rozwiązanie koncentruje się na wielokanałowości, umożliwiając integrację danych klientów z wielu źródeł, w tym:
- Magento,
- eBay,
- Mailchimp,
- Mandryl,
- Zendesk.
OroCRM przy użyciu workflow pozwala tworzyć zadania dopasowane do Twojej działalności oraz obejmujące wszystkie jednostki biznesowe w Twojej organizacji.
Kto zyska na wdrożeniu OroCRM?
OroCRM o szereg korzyści dla tych działów w Twojej firmie:
Działy handlowe i ich managerowie
OroCRM pomoże Twoim działom sprzedaży i marketingu śledzić co dzieje się na każdym etapie podróży klienta, zarządzać kontaktami z leadami i tworzyć prognozy przyszłej sprzedaży.
Dział marketingu
OroCRM pozwala na grupowanie klientów na bazie danych zebranych w CRM. Twórz spersonalizowane kampanie marketingowe, dopasowane do typu klienta, jego branży, lokalizacji i innych czynników.
Dział obsługi klienta
Zbierz wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu — jego zamówienia, wiadomości i inne interakcje z marką. Szybki wgląd w te dane pozwoli na znaczące podwyższenie standardu obsługi klienta.
Kluczowe funkcjonalności
Zobacz, co zyskasz, decydując się na wdrożenie OroCRM:
Zarządzanie kontami i kontaktami
Sercem każdego CRM jest efektywna obsługa kontaktów.
OroCRM zapewnia pełną kontrolę nad sposobem zarządzania klientami. Dzięki kompleksowemu, ale łatwemu w użyciu interfejsowi, możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi kontami, interakcjami z klientami i informacjami w jednym miejscu. OroCRM będzie również automatycznie synchronizować i aktualizować profile klientów, scalać konta i ujednolicać informacje o klientach w wielu kanałach, co oznacza, że nie będziesz musiał zajmować się duplikatami informacji.
Przepływy pracy i narzędzia zwiększające wydajność
Workflow automatyzuje działanie przedsiębiorstwa.
Korzystaj z workflow, aby zoptymalizować działania organizacyjne i zarządzać określonymi procesami sprzedaży, działaniami marketingowymi i wieloma innymi. Ponadto integracja poczty e-mail i Google Hangout umożliwia automatyczne przesyłanie i śledzenie wiadomości e-mail, kontaktów i wydarzeń w kalendarzu, a także łatwą komunikację z klientami i potencjalnymi klientami.
Analiza czasu, częstotliwości i monetarnej (RFM)
Jeśli czegoś nie mierzysz, nie masz nad tym kontroli.
Analiza RFM jest narzędziem CRM wybieranym przez profesjonalne zespoły marketingowe. Użyj jej do ilościowego określenia, kim są Twoi najważniejsi klienci, na podstawie wartości uch ostatniego zakupu, tego, jak często kupują i ile wydają. Następnie wykorzystaj te informacje do tworzenia segmentów dla spersonalizowanych kampanii marketingowych.
Widok Twojego klienta w 360°
Dzięki OroCRM dowiesz się wszystkiego o swoich klientach.
OroCRM pomaga przechwytywać dane z każdej interakcji z klientem, w tym z przeglądania bazy produktów, odpowiedzi na e-mail, czy zapytań skierowanych do pomocy technicznej. Dzięki różnym miejscom analizy jak np. sklepy B2B i B2C, sieci społecznościowe, systemy POS i kampanie e-mailowe, OroCRM zapewnia holistyczne spojrzenie na klientów w 360°.
X-Coding – software house jako Twój partner
Pomożemy Ci z wdrożeniem. Dowiedz się, dlaczego warto z nami pracować:
Projekt systemu
Nie ma jednego, dobrego i uniwersalnego systemu CRM. Każde wdrożenie oprogramowania tej klasy wymaga analizy Twoich procesów i dobrania odpowiednich funkcjonalności.
Optymalizacja procesów
Naszym obowiązkiem jest nie tylko zaproponować funkcjonalności pasujące do Twoich procesów, ale też takie, które je poprawią i zautomatyzują.
Integracje
CRM powinien być częścią większego ekosystemu, tworzyć synergię z innymi rozwiązaniami i systemami. Posiadamy odpowiedni zespół i narzędzia, przeprowadzić skuteczne integracje.
Szanujemy Twój czas
Każdy projekt składa się z wielu mniejszych zadań. Wytłumaczymy Ci każde. Zaproponujemy najlepszą kolejność. Przedstawimy koszty przed rozpoczęciem prac, a po realizacji zadania pokażemy efekty.
Rozumiemy Twoje potrzeby
Wiemy, że wdrożenie wydajnego i sprzedającego sklepu to duża inwestycja. Szanujemy Twój budżet, a przy każdej ofercie projektujemy i proponujemy MVP.
Wsparcie i partnerstwo
Przy każdym projekcie zapewniamy pełne, partnerskie wsparcie na każdym etapie (również przedprojektowej analizy) bazując na naszych doświadczeniach.