Magento 2 to kompletne rozwiązanie
dla zaawansowanego e-Commerce

Magento jest bezdyskusyjnie najlepszym rozwiązaniem e-Commerce w segmencie Open Source. Potwierdzają to statystyki. Potwierdza to też fakt, że po Magento sięgają firmy, które robią różnicę w sprzedaży elektronicznej.
Żadna inne rozwiązanie nie da Ci takiego ogromu możliwości na start, a Twoim klientom tak dobrze przemyślanych doświadczeń zakupowych.
Czy Twoja firma jest gotowa na zrewolucjonizowanie swojego biznesu?
Ogrom możliwości Magento 2
Magento o platforma z największym „pakietem startowym”. Dzięki temu Twoja sprzedaż od razu zaczyna się od wysokiego pułapu. Wybraliśmy 6 powodów, dla których Ty też powinieneś skorzystać tego rozwiązania w swoim projekcie:
Open source
Magento 2 jest rozwijane w modelu open source. Dzięki temu Twój sklep będzie działać dokładnie tak, jak go zaprojektujesz. Poza tym to dla Ciebie gwarancja bezpieczeństwa, bo nie wiążesz się licencją z jedną konkretną firmą (tzw. „vendor lock”).
Zaprojektowane by sprzedawać
Magento 2 jest rozwiązaniem zaprojektowanym do zaawansowanej sprzedaży elektronicznej. Dzięki temu udźwignie dynamiczny rozwój, przyrost produktów i zamówień. Trudno sobie wyobrazić, żebyś kiedyś doszedł do ściany możliwości, czego nie można powiedzieć o innych rozwiązaniach w tym segmencie.
Szybkie i skalowalne
Wbrew obiegowej opinii, jeśli wybierzesz dobry software house, Magento jest szybkie i działa stabilnie przy dużej ilości indeksów i zamówień. Gdyby jednak była taka potrzeba, wspiera również architekturę wieloserwerową.
Piękne na każdym urządzeniu
Dziś już ponad 50% użytkowników zakupów dokonuje przez urządzenia mobilne. Dlatego to ważne, żeby stawiać na rozwiązania, które te potrzeby realizuje. Zapewniamy, że Magento 2 będzie wyglądało idealnie na każdym urządzeniu.
Ogromne community
Nikt nie lubi płacić za coś, co jest standardem. Wokół Magento urosło community, które dostarcza tysiące gotowych modułów i dba o jakość całego ekosystemu.
Wspiera omnichannel
Nowoczesna sprzedaż to przede wszystkim sprawienie, by Twój klient wszędzie miał takie same doświadczenia zakupowe. Magento 2 to sklep, dzięki któremu będziesz mógł łatwo wdrozyć w swojej firmie strategię omnichannel.
Technologia dla każdej branży
Magento 2 jest projektowane z myślą o sprzedaży wielokanałowej i wielobranżowej. Dlatego sprawdzi się niezależnie od tego, co i komu będziesz chciał sprzedawać. Od jednoproduktowych landing page, przez sprzedaż B2C / B2B po zaawansowane wdrożenia omnichannel, znajdziesz tu funkcjonalności, które pokochasz.
Magento dla fashion
To rozwiązanie, które ma praktycznie wszystko, by sprzedawać w fashion.
Branża odzieżowa dla klienta e-Commerce to przede wszystkim estetyka, możliwość konfiguracji i szybkość działania na wszystkich urządzeniach. Bardziej zaawansowani użytkownicy ucieszą się na myśl o omnichannel i możliwości żonglowania pomiędzy światem on-line i off-line. Jeśli chcesz być konkurencyjny, musisz spełniać wszystkie te potrzeby.
Magento 2 jest dostosowane do sprzedaży wielokanałowej i wdrażania omnichannel. Dodatkowo umożliwia tworzenie produktów konfigurowalnych, zestawów produktowych i nieograniczonych możliwości promocji, co za docenią Cię Twoi klienci.
Rozwiązania dla B2B
Sprzedaż B2B to zupełnie inny świat. Dlatego potrzebujesz wyjątkowych narzędzi.
- Łatwa możliwość integracji z dowolnym ERP pozwala wdrożyć Magento 2 przy zachowaniu sprawnych procesów firmowych.
- Dzięki elastyce narzędzia latwo odwzorujesz swój model sprzedaży w kanale internetowym.
- Zaskoczysz swoich klientów dedykowanymi funkcjonalnościami, które zwiększą ich lojalność a w efekcie Twoją konwersję.
Magento dla Retail
Sprzedaż detaliczna B2C wymaga dostosowania do różnych wymagań klientów.
- Dostęp do różnych form dostawy i płatności uczyni Twój sklep bardziej atrakcyjnym dla klientów.
- Skoro ponad 58% internautów kupuje przez telefon, to bazowa responsywność Magento będzie dla nich plusem.
- Sprzedaż detaliczna to często ogromna baza produktowa, klientów czy zamówień. Magento jest skalowalne i optymalne, aby zawsze zapewniać płynność i stabilność.
Wsparcie omnichannel
Omnichannel to słowo-klucz ostatnich lat w sprzedaży elektronicznej.
Klienci potrzebują spójnych doświadczeń zakupowych. Nikogo nie dziwi już kupowanie on-line, zwroty off-line i korzystanie ze wspólnej polityki rabatowej. Dotyczy to zarówno segmentu B2C i B2B. Jeśli chcesz być konkurencyjny, musisz zapewnić takie doświadczenia.
Wdrożenie Magento 2 pozwoli Ci zbudować taki ekosystem sprzedażowy w firmie, który zapewni płynną wymianę danych i scentralizowaną obsługę klienta. W ten sposób dołączysz do liderów na swoim rynku.