Poznaj naszą
historię
Misja
Kiedy w 2010 roku powstawało X-Coding, jedyny kapitał, jaki mieliśmy, to ogromne zaangażowanie w każdy projekt, który przypadł nam do realizacji. Całej reszty musieliśmy się nauczyć, co, nie ukrywajmy, raz przychodziło nam z zaskakującą łatwością, a czasem z ogromnymi problemami.
Dziś jesteśmy w miejscu, w którym świat IT wygląda zupełnie inaczej, zmieniła się większość technologii, a my z wyświechtanego „jesteśmy ekspertami” dorośliśmy do „przed nami jeszcze wiele nauki„. Rzecz, która nie uległa zmianie, to nasza misja dostarczania rozwiązań, które są wartościowe dla użytkownika końcowego. Realizujemy to, tworząc kompetentne i zaangażowane zespoły projektowe, w których czynnie uczestniczą nasi klienci.
To właśnie dlatego udaje nam się wdrażać e-Commerce, który sprzedaje.
Po pierwsze – wspaniali ludzie
Staramy się otaczać ludźmi, o których najłatwiej powiedzieć, że „bardzo chcą”. Mimo posiadanego doświadczenia chcą jeszcze bardziej poszerzać horyzonty. W projektach szukają lepszych rozwiązań, wychodzą z pomysłami i cieszą się z sukcesów. To oczywiście nie jedyna, ale jednak konieczna i kluczowa cecha, dzięki której udało nam się zrealizować tak dużo fajnych rzeczy. Naszym celem organizacyjnym jest stworzenie takiego środowiska, które wspiera, a jednocześnie wymaga.
Po drugie — zaangażowani klienci
Wybieramy projekty, w których nasi klienci czują się współodpowiedzialni za efekt końcowy. Oczywiście my wiemy, jak zrobić dobry i wartościowy projekt. Ale to z tej drugiej strony przychodzi wiedza ekspercka dotycząca biznesu, która jest niezbędna do udanego wdrożenia. Zespół złożony ze specjalistów IT oraz przedstawicieli wdrażanej firmy sprawia, że Ci drudzy mają realne szanse w walce z konkurencją o udziały na rynku, a my — okazję pokazać nasze najlepsze możliwości.
- TIM S.A.
- Poczta Kwiatowa®
- Grupa MAC S.A.
- Majster S.A.
- Senetic S.A.
- Raw-Pol
- AlmiDecor
- Tauron Dystrybucja
- ELMARK Automatyka
- Rugged
- Elmatic
- Ministerstwo Finansów
- Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
- Pharma Distribution Group
- Drukarnia Speed
- Activ
- RGB Automatyka
- Elektrotek
- Metalerg
- Astor
- Decoking
- YourHome Story
- GLW Storing System
- Fitness Shop
- Fashion Planet
Po trzecie – przywiązanie do wartości
Projekt jest tak dobry, jak wartość, którą dostarcza użytkownikowi końcowemu. Mając to w głowie, szanujemy Twoje pieniądze, zadajemy pytania i pilnujemy, żeby projekt jak najszybciej zaczął przynosić korzyści biznesowe. W alternatywie masz „poprawność”, a przecież wiemy, że nie o to w tym wszystkim chodzi.
Jesteśmy agencją Agile
Zwinne podejście idealnie wpisuje się w nasze „dlaczego przychodzimy do pracy”. Biorąc pod uwagę, jak szybko zmienia się świat, jak rosną rynki i zwiększa się konkurencja, zbytnia skrupulatność w wymyślaniu projektu „na rok do przodu” powoduje, że dokumentacje dezaktualizują się, zanim zostaną zaakceptowane.
Dlatego unikamy nadmiernej ilości dokumentów, stawiając na wartościowe i działające oprogramowanie. Wierzymy, że to jedyne dobre wyjście w dobie innowacji.
Pracujemy w sprintach
Każdy projekt dzielimy na (najczęściej) dwutygodniowe okresy, w których dostarczamy realną wartość biznesową dla użytkowników systemu. Wszystkie prace, które nie są objęte danym sprintem, są na bieżąco aktualizowane w tzw. project backlogu
Rozmawiamy ze sobą
Agile (a dokładniej mówiąc SCRUM, bo taką metodologię przyjęliśmy), wymusza stały kontakt. A my go wręcz uwielbiamy! Zespół podsumowuje prace raz dziennie, a minimum raz na dwa tygodnie (tego wymagamy) spotykamy się z Tobą, żeby omówić efekty biznesowe prowadzonych prac.
Raportujemy
Wiemy, że podejście zwinne jest często rozpatrywane w kategoriach „kupowania kota w worku”. Dlatego spoczywa na nas odpowiedzialność za Twój komfort opłacania faktury za nasze usługi. Żeby to osiągnąć, dostarczamy Ci maksymalnie dużo dokumentów, które pomogą w zbudowaniu zaufania między nami.
Cały proces trwa od pierwszego dnia, w którym rozpoczynanym projekt warsztatem strategicznym, aż do zakończenia rozwoju Twojego systemu. Co w tym wszystkim jest najfajniejsze? Masz produkt najbardziej aktualny, jeśli chodzi o oczekiwania rynku. Zresztą, sam zobacz.