Mamy sposoby na zwiększenie
przychodu w Twoim sklepie
Wdrożenie e-Commerce to dopiero pierwszy krok. Następnie jednak zaczyna się optymalizacja, która jest ciągłym procesem, składającym się z:
- monitorowania tego, co dzieje się w sklepach konkurencji,
- analizowania kluczowych wskaźników w sklepie (np. ruch, porzucenia koszyka, konwersja, etc.),
- zbierania feedbacku od użytkowników, wykorzystując NPS, kwestionariusze i opinie o sklepie.
W X-Coding wierzymy w długotrwałe relacje, dlatego nie zostawimy Cię po uruchomieniu sklepu. Wskażemy, które dane zbierać, jak je interpretować i jakie powinny być następne kroki.
Jak możemy pomóc po wdrożeniu Twojego sklepu?
Zobacz nasze usługi dostosowane do dojrzałego, rozwijającego się e-biznesu.
Pogłębiona analiza rynku
Wierzymy w dostarczanie wartości klientowi końcowemu. Dlatego:
- nauczymy się Twojej branży i tego, co robi konkurencja,
- poznamy oczekiwania Twoich klientów,
- opracujemy skuteczny plan rozwoju,
- przedstawimy Ci wskaźniki mierzenia efektywności wzrostu.
Dzięki temu będziesz miał lepszy ogląd, co dzieje się na rynku i przełożysz to na wzrost Twojej sprzedaży.
Monitoring sprzedaży
Zbieramy wszystkie dane, które dotyczą Twojego sklepu. Na ich podstawie:
- szukamy wąskich gardeł sprzedaży,
- rekomendujemy zmiany w sklepie,
- dostarczamy prostych odpowiedzi na złożone pytania.
Nasze wieloletnie doświadczenie w zaawansowanej sprzedaży elektronicznej pomoże Ci w unikaniu błędów i podejmowaniu właściwych decyzji.
Działania growth marketing
Jesteśmy agencją agile. To idealne podejście, żeby pomóc Ci w growth marketingu. Możesz na nas liczyć w:
- opracowaniu eksperymentów,
- wdrożeniu niezbędnych zmian w sklepie,
- skalowaniu zmian, które dają dobry efekt.
Z naszymi klientami pracujemy wiele następnych lat po wdrożeniu ich sklepów. Efekt? Mamy realny wpływ na wyniki sprzedażowe i wzrost firm, z którymi pracujemy.
Wdrażamy marketing automation
Jesteśmy partnerem SALESmanago i uważamy, że wszystko trzeba automatyzować. Co to oznacza dla Ciebie?
- wzrost biznesu przy mniejszych kosztach obsługi,
- uzależnienie marketingu od tego, co robią klienci,
- realny wpływ na ratowanie porzuconych koszyków i wzrost konwersji.
Rozwój z XC?
Nasi klienci „żyją” z nami przez długie lata. Dlaczego?
X-Coding Wrocław – Optymalizacja sprzedaży elektronicznej