Mamy sposoby na zwiększenie
przychodu w Twoim sklepie

Bez sprzedaży nie ma biznesu

Wdrożenie e-Commerce to dopiero pierwszy krok. Następnie jednak zaczyna się optymalizacja, która jest ciągłym procesem, składającym się z:

  • monitorowania tego, co dzieje się w sklepach konkurencji,
  • analizowania kluczowych wskaźników w sklepie (np. ruch, porzucenia koszyka, konwersja, etc.),
  • zbierania feedbacku od użytkowników, wykorzystując NPS, kwestionariusze i opinie o sklepie.

W X-Coding wierzymy w długotrwałe relacje, dlatego nie zostawimy Cię po uruchomieniu sklepu. Wskażemy, które dane zbierać, jak je interpretować i jakie powinny być następne kroki.

W dobie tak szybkiego rozwoju e-Commerce nie możesz pozwolić sobie na dłuższe stanie w miejscu.

Jak możemy pomóc po wdrożeniu Twojego sklepu?

Optymalizacja sprzedaży - analiza rynku

Analizujemy rynek

Nie bez powodu ciągle powtarzamy, że analiza to podstawa dobrze prosperującego biznesu. Znajomość branży, konkurencji i Twoich klientów pomoże nam wspólnie opracować skuteczny plan rozwoju i ustalić wskaźniki mierzenia efektywności. Stąd już prosta droga do wzrostu sprzedaży.

Optymalizacja sprzedaży - growth marketing

Prowadzimy growth marketing

Będąc agencją agile, świetnie sprawdzamy się w growth marketingu. Nasz zespół pomoże Ci w opracowaniu eksperymentów i ciągłej optymalizacji ruchu i konwersji na sklepie. Takie szybkie i niskokosztowe zmiany potrafią realnie wpłynąć na wyniki sprzedażowe. A przecież systematyczny wzrost to coś, na czym wszystkim nam zależy.

Optymalizacja sprzedaży - feedback

Monitorujemy sprzedaż i zbieramy feedback z rynku

Jest wiele narzędzi do monitorowania sprzedaży i wskaźników, które możemy mierzyć. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu podpowiemy, na które warto zwrócić uwagę. Pomożemy Ci też zebrać wszystkie najważniejsze informacje w całość, tak abyś zamiast masy niezrozumiałych danych uzyskał prostą odpowiedź na nurtujące Cię pytania: „Jak rozwija się moja sprzedaż i co mogę zrobić, aby szło mi jeszcze lepiej?”.

Optymalizacja sprzedaży - marketing automation

Wdrażamy marketing automation

Uważamy, że marketing automation to przyszłość każdej firmy. Większa wydajność pracy przy tych samych zasobach to cel, do którego dążymy od samego początku tak, aby wzrost Twojego biznesu zawsze był godnym świętowania sukcesem, a nie powodem do obaw „jak to udźwigniemy”. Jako partner SALESmanago, mamy odpowiednie umiejętności, żeby zautomatyzować Twój marketing.

Monitorujemy, analizujemy, podsuwamy pomysły

— to w uproszczeniu to, na co możesz liczyć, powierzając nam optymalizację sprzedaży. Starannie dobieramy klientów i z czystym sumieniem możemy powiedzieć, że lubimy każdego z nich, a w związku z tym czujemy się też odpowiedzialni za jego wyniki sprzedaży.

Jeśli więc poszukujesz partnera e-Commerce, który nie tylko wdroży Twój sklep, ale też wspólnie z Tobą będzie walczył o większą sprzedaż i cieszył z osiągniętych sukcesów — skontaktuj się z nami.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeśli chcesz z nami zrealizować swój projekt, zostaw nam informację.
Na pewno skontaktujemy się z Tobą!