Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C | Strona 3 z 17

Blog

projektujemy-marketing-w-e-commerce-6-gotowi-do-zakupu

Projektujemy marketing w e-Commerce #6 — gotowi do zakupu?

4.12.2018 / / Marketing

Skoro powiedziało się „światło” i później „kamera”, naturalnie trzeba zakończyć zdanie „akcją”. Nie inaczej skończy się poradnik projektowania marketingu w e-Commerce. Skoro udało nam się przeprowadzić klienta przez cały proces decyzyjny, co może pójść nie tak? Jak się okazuje — całkiem sporo, jeśli spojrzeć na statystyki chociażby porzuconych koszyków. I o tym właśnie dzisiaj. Oczywiście […]

omnichannel-czyli-klient-w-centrum

Omnichannel, czyli klient w centrum

29.11.2018 / / E-Commerce

W czasach ekspansji przez firmy coraz nowszych kanałów sprzedaży i rosnącego efektu ROPO (ale też odwróconego ROPO), omnichannel to klucz do dobrego customer experience. Czym właściwie jest (a przede wszystkim — czym nie jest) omnichannel i jak wdrożyć tę ideę w firmie? Omnichannel kontra multichannel Żeby dobrze odpowiedzieć na pytanie, czym jest omnichannel, warto najpierw […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

co-nowego-w-magento-2-3-jakie-zmiany-nas-czekaja

Co nowego w Magento 2.3?

21.11.2018 / / E-Commerce

W kwietniu 2018 roku Magento ogłosiło wypuszczenie nowej wersji platformy — Magento 2.3. Ponad pół roku później doczekaliśmy się premiery. Co nowego w Magento 2.3.? Czym zaskoczyła nas pierwsza nowa wersja po przejęciu Magento przez Adobe? Multi-Source Inventory (MSI) MSI to rozwiązanie pozwalające na połączenie wielu magazynów w ramach jednej platformy e-Commerce. Ma być dostępne […]

pim-czyli-skuteczne-zarzadzanie-informacja-produktowa-3

PIM, czyli skuteczne zarządzanie informacją produktową #3

16.11.2018 / / E-Commerce

Dziś podpowiemy Ci jak wybrać odpowiedni PIM i jak przekonać przełożonych, że warto w niego zainwestować. Poradnik autorstwa Christel Grizaut — Wiceprezes działu marketingu Akeneo, tłumaczenie: X-Coding IT Studio Jak wybrać właściwe rozwiązanie PIM? Na rynku istnieje wiele narzędzi PIM do wyboru, z których każde ma swoje mocne i słabe strony. Ważne jest, aby wybrać […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-5-procesy-decyzyjne

Projektujemy marketing w e-Commerce #5 — procesy decyzyjne

13.11.2018 / / Marketing

Kolejna część marketingu w e-Commerce przed nami. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość — Twoje działania, które realizowałeś w poprzednich etapach, dzisiaj w końcu zaczną się zwracać. Masz przed sobą nie tylko klienta świadomego problemu i znającego możliwe rozwiązania. On jest już naprawdę blisko podjęcia decyzji zakupowej. Co dalej? Skoro klient wie, że musi rozwiązać problem, […]

pazdziernik-w-swiecie-e-commerce

Październik w świecie e-Commerce

9.11.2018 / / E-Commerce

Październik obfitował w badania i raporty, pomagające sprzedawcom internetowym jeszcze lepiej rozumieć potrzeby klientów. To dobry znak — branża e-Commerce coraz bardziej docenia korzyści płynące z rzetelnie przeprowadzonej analizy. Pod lupę trafiły kwestie takie jak: szybkość ładowania i cyberbezpieczeństwo w polskich e-sklepach, omnichannel oraz nawyki zakupowe generacji Z. Jakie wnioski płyną ze wspomnianych badań i […]

pim-czyli-skuteczne-zarzadzanie-informacja-produktowa-2

PIM, czyli skuteczne zarządzanie informacją produktową #2

6.11.2018 / / E-Commerce

W poprzednim tygodniu poruszyliśmy temat PIM-u. Przedstawiliśmy jego zalety i porozmawialiśmy o korzyściach z wdrożenia. Dziś wejdziemy w temat trochę głębiej — porównamy PIM z innymi rozwiązaniami mogącymi służyć do zarządzania informacją produktową. Poradnik autorstwa Christel Grizaut — Wiceprezes działu marketingu Akeneo, tłumaczenie: X-Coding IT Studio Korzyści biznesowe z używania PIM Produkty to podstawa Twojego […]

pim-czyli-skuteczne-zarzadzanie-informacja-produktowa-1

PIM, czyli skuteczne zarządzanie informacją produktową #1

30.10.2018 / / E-Commerce

Wszystko, co potrzebujesz wiedzieć o PIM-ie — systemie do zarządzania informacją produktową: Czym jest PIM? Jakie korzyści może przynieść Twojej firmie? Poradnik autorstwa Christel Grizaut — Wiceprezes działu marketingu Akeneo, tłumaczenie: X-Coding IT Studio Wprowadzenie PIM oznacza system do zarządzania informacjami o produkcie. Jest to gorący temat w handlu B2B i B2C — zarządzanie informacją […]

black-friday-w-e-commerce-jak-sie-na-niego-przygotowac

Black Friday w e-Commerce. Jak się na niego przygotować?

26.10.2018 / / E-Commerce

Został już niecały miesiąc do Black Friday i następującego po nim Cyber Monday — dni wielkich wyprzedaży. Choć Polskę nie opanowało jeszcze szaleństwo równe temu panującemu na zachodzie i ciężko zauważyć na ulicach kilometrowe kolejki do sklepów, i tak warto zadbać o odpowiedni marketing w te dni. Odpowiedni, czyli jaki? Jak przygotować się do tegorocznych […]

integracja-z-magento2

Integracja z Magento 2 #1 — stabilność integracji, obsługa awarii, kolejkowanie

24.10.2018 / / Developers

Każde zaawansowane wdrożenie e-Commerce wiąże się z integracją. W końcu Twoja firma funkcjonuje w dużo większym kontekście biznesowym. Sprzedaż to nie wszystko! Ważne są też zarządzanie dostawami, zamówieniami, klientami, produktami i tak dalej. Jeśli używacie więcej niż jednego systemu, prawdopodobnie temat integrowania masz już za sobą. Co więcej, z dużym prawdopodobieństwem niekoniecznie wspominasz go z […]

jak-polskie-firmy-radza-sobie-z-omnichannel-raport-2018

Jak polskie firmy radzą sobie z omnichannel? Raport 2018

19.10.2018 / / E-Commerce

Omnichannel to przyszłość, która zaczyna się już dziś – i lepiej, żeby Cię w niej nie zabrakło! Jeśli jeszcze uchował się ktoś, kto nie wie czym jest omnichannel, spieszymy z wyjaśnieniem: to podejście, które stawia klienta w centrum i dąży do zapewniania mu spójnych wrażeń we wszystkich kanałach, w których ma on styczność z marką. […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-4-zainteresowanie-oferta

Projektujemy marketing w e-Commerce #4 — zainteresowanie ofertą

3.10.2018 / / Marketing

W poprzedniej części marketingu e-Commerce skupiliśmy się na budowaniu świadomości klienta. Jeśli nie ma problemu, nie ma działania. Tak samo, jeśli klient nie wie o Tobie, na pewno nie dokona zakupu. To sprowadziło się w zasadzie do zagadnienia budowania jakościowego zasięgu. Po co to robić? Ilościowo działa tu statystyka, bo im więcej dobrego wydarzy się […]

wrzesien-w-swiecie-e-commerce

Wrzesień w świecie e-Commerce

28.09.2018 / / E-Commerce

Oficjalnie nastała już kalendarzowa jesień, za oknem robi się coraz chłodniej, a my mamy dla Ciebie gorące newsy z września. Dowiedz się, co wydarzyło się w świecie e-Commerce przez ten miesiąc. Eurocash wchodzi na rynek e-Commerce FMCG Eurocash, właściciel sieci spożywczych ABC, Delikatesy Centrum, Groszek i Lewiatan, z myślą o mniejszych przedsiębiorcach uruchamia platformę sprzedażową […]

7-roznic-miedzy-e-commerce-b2b-i-b2c

7 różnic między e-Commerce B2B i B2C

25.09.2018 / / E-Commerce

B2B i B2C różnią się od siebie diametralnie — wie o tym każdy, kto miał okazję sprzedawać na obu z tych rynków. Nie inaczej ma się sprawa, jeśli chodzi o e-Commerce. Jakie są różnice pomiędzy sprzedażą internetową dla segmentu B2B i B2C? O tym w artykule poniżej. 1. Wartość rynku e-Commerce B2B i B2C Zacznijmy […]