Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C | Strona 3 z 18

Blog

strategia_komunikacji_marki

Strategia komunikacji marki w e-Commerce

8.05.2019 / / Marketing

Wraz ze wzrostem gospodarczym, zmieniają się też czynniki na podstawie których klienci dokonują wyborów zakupowych. Coraz częściej nie kierują się już tylko ceną lub jej stosunkiem do jakości. Oczywiście wciąż żywią wymagania w tych kwestiach, ale pragną czegoś jeszcze – kupowania produktów marek, których filozofia i wizerunek współgrają z ich własnymi przekonaniami. Konsumenci chcą więc […]

kwiecien-w-swiecie-e-commerce

Kwiecień w świecie e-Commerce

30.04.2019 / / E-Commerce

Pierwszy miesiąc drugiego kwartału 2019 już za nami. Co ciekawego wydarzyło się w branży e-Commerce w tym czasie? O tym w dzisiejszej prasówce. Zapraszamy! Lidl uruchomił sklep internetowy 5 kwietnia Lidl wystartował z długo oczekiwaną sprzedażą internetową. Na start do sklepu trafiło 650 produktów przemysłowych, takich jak tekstylia czy AGD. Darmowa dostawa obowiązuje od 149 […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

ile-kosztuje-sklep-na-magento

Ile kosztuje sklep na Magento?

19.04.2019 / / E-Commerce

To pytanie, jeśli nie zostanie dobrze sprecyzowane, pozostanie bez choćby przybliżonej odpowiedzi. Z kosztem sklepu na platformie Magento jest jak z ceną samochodu. Używany Fiat będzie kosztować dużo mniej niż lśniące Audi prosto z salonu. E-Commerce w podstawowej wersji to również dużo mniejsze koszta niż rozbudowana platforma obfitująca w najnowsze funkcjonalności. Wiemy jednak, że za […]

migracja-z-magento-1-do-magento-2-wszystko-co-powinienes-wiedziec

Migracja z Magento 1 do Magento 2 — wszystko, co powinieneś wiedzieć

16.04.2019 / / E-Commerce

Właściciele sklepów internetowych opartych o Magento z niepokojem patrzą w kalendarz. Czerwiec 2020 — taką datę wyznaczyło Adobe jako granicę wsparcia dla ostatniej wersji Magento oznaczonej numerem 1. Dla firm, które w sprzedaż zainwestowały już setki tysięcy złotych, zdecydowanie nie jest to najlepsza informacja. Według statystyk, zakończenie wsparcia dla Magento 1 dotknie mniej więcej 100 […]

polski-rynek-zrozumial-pim

Polski rynek zrozumiał PIM

9.04.2019 / / E-Commerce

Jeśli śledzisz naszego bloga regularnie, pewnie zauważyłeś, że ostatnio skupiamy bardzo wiele materiałów i wysiłków marketingowych wokół tematów PIM i Akeneo. Nie bez przyczyny. Od końcówki 2018 roku nasz rodzimy rynek coraz mocniej interesuje się zagadnieniami związanymi z PIM, a wciąż brakuje zaawansowanej i dostępnej wiedzy na ten temat. Skąd jednak ten boom? To, że […]

jak-oprogramowanie-wplywa-na-zadowolenie-pracownikow

Jak oprogramowanie wpływa na zadowolenie pracowników?

9.04.2019 / / E-Commerce

Bunt maszyn to dla wielu pracowników nie fantazja rodem z filmu science fiction, ale codzienność. Niefunkcjonalny panel administracyjny sklepu, słaba wersja mobilna CRM, uniemożliwiająca aktualizację systemu w drodze ze spotkania do firmy, miliony arkuszy, w których złośliwie ukryły się dane produktowe… Zły wybór oprogramowania potrafi utrudnić życie. W jak wielu firmach mamy do czynienia z […]

konfigurator-produktu-czy-twoja-firma-potrzebuje-go

Konfigurator produktu – czy Twoja firma go potrzebuje?

4.04.2019 / / E-Commerce

Rosnący poziom życia powoduje, że coraz więcej klientów nie zadowala się już standardowymi rozwiązaniami, ale poszukuje produktów i usług w pełni dopasowanych do swoich potrzeb. Nie inaczej dzieje się na rynku e-Commerce. Konsumenci chcą mieć jak największy wpływ na wygląd i funkcjonalność produktów. Aby sprostać tym wymaganiom, firmy oferują personalizację za pomocą konfiguratorów. Jakie korzyści […]

marzec-w-swiecie-e-commerce

Marzec w świecie e-Commerce

29.03.2019 / / E-Commerce

Dwa merytoryczne raporty, najkrótszy proces zakupowy od BLIK-a, wyszukiwanie obrazem od Allegro i udoskonalone narzędzie do optymalizowania stron mobilnych od Google — początek wiosny obfitował w wiele nowości. Zapraszamy na podsumowanie minionych czterech tygodni w branży e-Commerce. Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0 Tradycyjnie rozpoczynamy naszą prasówkę od mocnego uderzenia. Raport Customer Listening […]

dlaczego-warto-sluchac-klientow-raport-customer-listening-2-0

Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0

12.03.2019 / / E-Commerce

Dziewięćdziesięciu procentom Polaków zależy, aby marka była przyjazna dla konsumentów i otwarta na ich opinie. Co piąty badany chce stale współpracować z firmami i dzielić się pomysłami na ich dalszy rozwój. Dlaczego więc, pomimo sporych chęci ze strony klientów, marki wciąż zapominają pytać ich o zdanie? Mówiąc wprost – nie jest dobrze. Ale może być […]

od-czego-zalezy-koszt-wdrozenia-akeneo-pim-jak-go-zoptymalizowac

Od czego zależy koszt wdrożenia Akeneo/PIM? Jak go zoptymalizować?

7.03.2019 / / E-Commerce

Dziś poruszymy temat, który chyba najbardziej interesuje wszystkich tych, którzy zastanawiają się nad wdrożeniem PIM w swojej organizacji. Oczywiście ci, którzy już niejeden projekt mają za sobą, dobrze znają odpowiedź na pytanie „ile to kosztuje”. Brzmi ona: to zależy. Realizacja projektu wdrożenia Akeneo to zakres 10 tysięcy — 1 miliona złotych. Twój projekt prawdopodobnie będzie […]

luty-w-swiecie-e-commerce

Luty w świecie e-Commerce

5.03.2019 / / E-Commerce

Powstał pierwszy polski sklep dla influencerów, Akeneo znalazło sposób na jeszcze lepsze zarządzanie informacją produktową, PAYBACK zbadał preferencje klientów co do treści video, a Allegro — Walentynkowe zwyczaje zakupowe Polaków. To wszystko działo się w lutym w świecie sprzedaży internetowej. Jak co miesiąc, zapraszamy na podsumowanie minionych tygodni w e-Commerce. Akeneo PIM 3.0 Dla przypomnienia, […]

opis-produktu-ktory-sprzedaje-jak-go-napisac

Opis produktu, który sprzedaje — jak go napisać?

27.02.2019 / / E-Commerce

Profesjonalny, kompetentny personel to w sklepie stacjonarnym prawdziwy skarb. Sprzedawca z prawdziwego zdarzenia bez większego problemu zaprezentuje potencjalnemu klientowi cały asortyment, opowie o poszczególnych produktach i pomoże dokonać najlepszego wyboru. Wszystko po to, aby wyszedł on ze sklepu zadowolony, chętnie odwiedził go ponownie, a może nawet polecił znajomym. W sklepach internetowych niestety na konsumentów nie […]

mobile-commerce-dobry-ux-krok-po-kroku

Mobile Commerce. Dobry UX krok po kroku

18.02.2019 / / E-Commerce

Właściciele sklepów internetowych, którzy patrzą w statystyki, już wiedzą. Ci, którzy tego nie robią, dowiedzą się z tego artykułu. Coraz częściej większość ruchu, który odnotujesz na sklepie, będzie pochodziła z urządzeń mobilnych. Innymi słowy, jesteśmy już od jakiegoś czasu w erze mobile-first, a nasze sklepy powinny być projektowane w taki sposób, żeby w pierwszej kolejności […]

jakie-kpi-mierzyc-w-ecommerce

Jakie KPI mierzyć w e-Commerce?

8.02.2019 / / E-Commerce

Jedno z popularnych powiedzeń w biznesie brzmi „jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”. Prawdę mówiąc, nie do końca mogę się z nim zgodzić — jest całe mnóstwo rzeczy, którymi zarządzamy w firmie na co dzień, nie przykładając do nich konkretnych wskaźników. Zdecydowanie łatwiej jednak zarządza się tym, co można zmierzyć. Jeśli jesteś […]