Blog | Strona 3 z 17 | X-Coding IT Studio

Blog

Uruchomienie Instagrama na PC (w przeglądarce)

7.06.2018 / / Marketing

Wpis dedykuję wszystkim, którzy pracują przy Social Media a jeszcze bardziej pochylam się w kierunku osób zwiększającym zasięgi i zbierającym serduszka na Instagramie. Zdarza się, że szukamy wygodniejszej formy dodania postu lub po prostu znaleźliśmy się w kłopotliwej sytuacji. Służbowy smartfon gdzieś się zapodział, instalowanie emulatorów nie wchodzi w grę, zapomnieliśmy dostępu do firmowego panelu […]

Wymiary grafik na Instagram 2018

29.05.2018 / / Marketing

Portale społecznościowe prześcigają się wzajemnie pod względem popularności, ilości użytkowników oraz dodatkowych funkcjonalności. Facebook przechodzi swój okres świetności, w USA użytkownicy nie mogą obejść się bez Twittera, a Instagram powoli staje się przodującym graczem na dobrze znanym nam rynku. To właśnie na nim skupię swoją uwagę i podzielę się z Wami informacjami, które nie tylko […]

Wymiary grafik na Twitter 2018

24.05.2018 / / Marketing

Dostałem dużo pozytywnych komentarzy i informacji prywatnych, że luźne wpisy o wymiarach grafik przypadły Wam do gustu – to super! Dzisiaj poruszę temat Twittera, który w naszym kraju jest popularny zwłaszcza wśród polityków i celebrytów. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco Historia Twittera Samych informacji o wymiarach grafik na Twittera nie będzie za dużo, ponieważ […]

Wymiary grafik na Linkedin 2018

23.04.2018 / / Marketing

Pomimo tego, że Linkedin jest kojarzony wyłączenie z portalem, w którym dzielimy się swoim życiem zawodowym, dla mnie ma on również drugie zastosowanie. Jest oficjalną wizytówką, a nawet broszurą reklamową mojej osoby. Dzięki udzielaniu się na LinkedInie nie raz zaoferowano mi opcje, które pomogły mi w realizacji swoich planów – dlatego uważam, że warto inwestować […]

Czy Twój e-sklep to tor przeszkód?

16.04.2018 / / E-Commerce

Przyznanie do istnienia problemów, to pierwszy krok ku ich rozwiązaniu. Co się jednak dzieje, kiedy nie jesteśmy świadomi problemów, o których mowa, bądź co gorsza, bagatelizujemy je jako nieistotne? W ciągu ostatnich kilku lat X-Coding IT Studio zrealizowało ponad 60 zaawansowanych rozwiązań IT dla liderów najważniejszych branż na rynkach polskim i europejskim. Ostatnimi czasy, narodził […]

W jaki sposób PIM może realnie zwiększyć Twoje zyski z e-Commerce

30.03.2018 / / E-Commerce

Dziś, kiedy sprzedażą online rządzi omnichannel, kiedy informacje o produktach są rozbudowane jak encyklopedie, pochodzą z wielu źródeł i cały czas są rozbudowywane, kiedy sprzedaż online to już nie tylko dodatek do sklepu stacjonarnego, rozwiązania klasy PIM (Product Information Management) przeżywają prawdziwy bum. Każde większe przedsiębiorstwo prowadzące sprzedaż w wielu kanałach przyzna mi rację, że […]

Najważniejsze funkcjonalności e-Commerce dla B2B

6.03.2018 / / E-Commerce

Coraz bardziej powszechnym standardem jest przenoszenie sprzedaży B2B do Internetu. Trend obserwuję już od dobrych kilku lat, natomiast to, co się istotnie zmieniło w ostatnim czasie, to forma, w jakiej realizowana jest sprzedaż w tym kanale. Mówiąc krótko,rynek B2B dojrzewa. Dostawcy prześcigają się, żeby ułatwić życie kupującym, lepiej ich lojalizować i osiągać w ten sposób […]

Wymiary grafik na Facebook 2018

27.02.2018 / / Marketing

Firmy coraz częściej promują się poprzez social media. Dzisiaj skupimy się na małym, ale bardzo ważnym aspekcie korzystania z Facebooka, czyli grafikach i odpowiedzi na częste pytanie „jaki rozmiar użyć do..”. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco Fanpage Dobre wymiary grafik polepszą wygląd Twojego Fanpage Zdjęcie profilowe [320 x 320 px] (Możesz dodać również 7 […]

Omnichannel – waga kanału offline

14.02.2018 / / E-Commerce

Omnichannel to przyszłość, która jest już obecna. Celem omnichannel, jako naturalne rozwinięcie idei multichannel, jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego niezależnie od kanału, z którego klient chce dokonać zakupu. Kanały online przy pomocy dobrze rozwiązanego RWD załatwiają się same, to jak to jest z kanałem offline? I czy kanał offline jest w ogóle jeszcze istotny? Oczywiście, […]

Magento, piąty bieg e-Commerce

1.02.2018 / / E-Commerce

Początek miesiąca przynosi dobre wiadomości. Razem z hardym zespołem stworzyliśmy kolejną, trzecią publikację. Tym razem temat opiewa o oprogramowanie Magento 2. Jego historię, zastosowanie, atuty a nawet szczegółową instrukcję instalacji i konfiguracji. Serdeczne podziękowania dla ekspertów To nie lada tradycja, że do naszych publikacji zapraszamy grono ekspertów wypowiadających się w danym temacie. Tym razem mieliśmy przyjemność […]

5 Kluczowych KPI dla e-Commerce w 2018 roku

26.01.2018 / / E-Commerce

Jednym z bardziej popularnych powiedzeń w biznesie jest “jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”. Prawdę mówiąc, nie do końca mogę się z tym zgodzić, jest całe mnóstwo rzeczy, którymi zarządzamy w firmie na co dzień, nie przykładając do nich jakichś konkretnych wskaźników. Zdecydowanie łatwiej jednak zarządza się mierzalnymi rzeczami, i jeśli jesteś […]

Krótko o początku nowego roku a sprzedaży i inwestycjach w B2B

19.01.2018 / / E-Commerce

Nowy rok to najlepszy okres dla usługodawców i sprzedawców z sektora B2B.. dlaczego? Jakie przesłanki każą nam wysuwać takie wnioski? Jak wyglądają statystyki? Czym styczeń i luty różni się od innych miesięcy? W jaki sposób przygotować się do tego okresu, aby maksymalnie zwiększyć zyski? Na te i więcej pytań postaram się odpowiedzieć w tym artykule. […]