Blog

jak-wybrac-agencje-e-commerce

Jak wybrać agencję e-Commerce?

Większość firm prowadzących sprzedaż w Internecie na pewnym etapie stanie przed koniecznością wybrania agencji e-Commerce. Wdrożenie nowego sklepu internetowego, wsparcie w działaniach okołosprzedażowych, zmiana jednej firmy na drugą — to naturalna kolej losu e-sprzedaży. Jak nie popełnić błędu i jakimi kryteriami powinieneś się wtedy kierować? Słowem — jak wybrać agencję e-Commerce? Zawsze mówię, że skuteczna […]

growth-marketing-w-e-commerce

Growth marketing w e-Commerce

Obecnie nowości pojawiają się w niemal każdej dziedzinie zawodowej tak szybko, że bardzo łatwo zostać w tyle. Kiedyś zwroty takie jak omnichannel, czy Agile brzmiały jak nazwa choroby zakaźnej, a dziś bez problemu i ze zrozumieniem wplatamy je w codzienny język – nie tylko w pracy. Jednak w imię zasady “coś musi zastąpić stare”, wciąż […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

maj-w-swiecie-e-commerce

Maj w świecie e-Commerce

Za oknem ciepło, przyroda budzi się do życia, a przedsiębiorcy nie zwalniają tempa, zaskakując klientów coraz to nowszymi udogonieniami. Nie próżnują też autorzy badań i raportów — w dzisiejszym podsumowaniu znajdziecie dwa nowe, merytoryczne zbiory. Zapraszamy do lektury! Omnichannel to już codzienność „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” to stosunkowo […]

pwa-w-magento

PWA w Magento

Już w 2014 roku okazało się, że więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych niż komputerach. Od tego czasu ta tendencja systematycznie rośnie. Zapewnienie klientom bezbłędnego doświadczenia mobile już dawno przestało być ukłonem w ich stronę, a stało się koniecznością. PWA pomaga spełnić te wymagania. Łączy w sobie najlepsze funkcjonalności aplikacji mobilnych (m.in. powiadomienia […]

strategia_komunikacji_marki

Strategia komunikacji marki w e-Commerce

Wraz ze wzrostem gospodarczym, zmieniają się też czynniki na podstawie których klienci dokonują wyborów zakupowych. Coraz częściej nie kierują się już tylko ceną lub jej stosunkiem do jakości. Oczywiście wciąż żywią wymagania w tych kwestiach, ale pragną czegoś jeszcze – kupowania produktów marek, których filozofia i wizerunek współgrają z ich własnymi przekonaniami. Konsumenci chcą więc […]

kwiecien-w-swiecie-e-commerce

Kwiecień w świecie e-Commerce

Pierwszy miesiąc drugiego kwartału 2019 już za nami. Co ciekawego wydarzyło się w branży e-Commerce w tym czasie? O tym w dzisiejszej prasówce. Zapraszamy! Lidl uruchomił sklep internetowy 5 kwietnia Lidl wystartował z długo oczekiwaną sprzedażą internetową. Na start do sklepu trafiło 650 produktów przemysłowych, takich jak tekstylia czy AGD. Darmowa dostawa obowiązuje od 149 […]

ile-kosztuje-sklep-na-magento

Ile kosztuje sklep na Magento?

To pytanie, jeśli nie zostanie dobrze sprecyzowane, pozostanie bez choćby przybliżonej odpowiedzi. Z kosztem sklepu na platformie Magento jest jak z ceną samochodu. Używany Fiat będzie kosztować dużo mniej niż lśniące Audi prosto z salonu. E-Commerce w podstawowej wersji to również dużo mniejsze koszta niż rozbudowana platforma obfitująca w najnowsze funkcjonalności. Wiemy jednak, że za […]

migracja-z-magento-1-do-magento-2-wszystko-co-powinienes-wiedziec

Migracja z Magento 1 do Magento 2 — wszystko, co powinieneś wiedzieć

Właściciele sklepów internetowych opartych o Magento z niepokojem patrzą w kalendarz. Czerwiec 2020 — taką datę wyznaczyło Adobe jako granicę wsparcia dla ostatniej wersji Magento oznaczonej numerem 1. Dla firm, które w sprzedaż zainwestowały już setki tysięcy złotych, zdecydowanie nie jest to najlepsza informacja. Według statystyk, zakończenie wsparcia dla Magento 1 dotknie mniej więcej 100 […]

polski-rynek-zrozumial-pim

Polski rynek zrozumiał PIM

Jeśli śledzisz naszego bloga regularnie, pewnie zauważyłeś, że ostatnio skupiamy bardzo wiele materiałów i wysiłków marketingowych wokół tematów PIM i Akeneo. Nie bez przyczyny. Od końcówki 2018 roku nasz rodzimy rynek coraz mocniej interesuje się zagadnieniami związanymi z PIM, a wciąż brakuje zaawansowanej i dostępnej wiedzy na ten temat. Skąd jednak ten boom? To, że […]

jak-oprogramowanie-wplywa-na-zadowolenie-pracownikow

Jak oprogramowanie wpływa na zadowolenie pracowników?

Bunt maszyn to dla wielu pracowników nie fantazja rodem z filmu science fiction, ale codzienność. Niefunkcjonalny panel administracyjny sklepu, słaba wersja mobilna CRM, uniemożliwiająca aktualizację systemu w drodze ze spotkania do firmy, miliony arkuszy, w których złośliwie ukryły się dane produktowe… Zły wybór oprogramowania potrafi utrudnić życie. W jak wielu firmach mamy do czynienia z […]

konfigurator-produktu-czy-twoja-firma-potrzebuje-go

Konfigurator produktu – czy Twoja firma go potrzebuje?

Rosnący poziom życia powoduje, że coraz więcej klientów nie zadowala się już standardowymi rozwiązaniami, ale poszukuje produktów i usług w pełni dopasowanych do swoich potrzeb. Nie inaczej dzieje się na rynku e-Commerce. Konsumenci chcą mieć jak największy wpływ na wygląd i funkcjonalność produktów. Aby sprostać tym wymaganiom, firmy oferują personalizację za pomocą konfiguratorów. Jakie korzyści […]

marzec-w-swiecie-e-commerce

Marzec w świecie e-Commerce

Dwa merytoryczne raporty, najkrótszy proces zakupowy od BLIK-a, wyszukiwanie obrazem od Allegro i udoskonalone narzędzie do optymalizowania stron mobilnych od Google — początek wiosny obfitował w wiele nowości. Zapraszamy na podsumowanie minionych czterech tygodni w branży e-Commerce. Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0 Tradycyjnie rozpoczynamy naszą prasówkę od mocnego uderzenia. Raport Customer Listening […]

dlaczego-warto-sluchac-klientow-raport-customer-listening-2-0

Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0

Dziewięćdziesięciu procentom Polaków zależy, aby marka była przyjazna dla konsumentów i otwarta na ich opinie. Co piąty badany chce stale współpracować z firmami i dzielić się pomysłami na ich dalszy rozwój. Dlaczego więc, pomimo sporych chęci ze strony klientów, marki wciąż zapominają pytać ich o zdanie? Mówiąc wprost – nie jest dobrze. Ale może być […]

od-czego-zalezy-koszt-wdrozenia-akeneo-pim-jak-go-zoptymalizowac

Od czego zależy koszt wdrożenia Akeneo/PIM? Jak go zoptymalizować?

Dziś poruszymy temat, który chyba najbardziej interesuje wszystkich tych, którzy zastanawiają się nad wdrożeniem PIM w swojej organizacji. Oczywiście ci, którzy już niejeden projekt mają za sobą, dobrze znają odpowiedź na pytanie „ile to kosztuje”. Brzmi ona: to zależy. Realizacja projektu wdrożenia Akeneo to zakres 10 tysięcy — 1 miliona złotych. Twój projekt prawdopodobnie będzie […]