Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C | Strona 2 z 17

Blog

marzec-w-swiecie-e-commerce

Marzec w świecie e-Commerce

29.03.2019 / / E-Commerce

Dwa merytoryczne raporty, najkrótszy proces zakupowy od BLIK-a, wyszukiwanie obrazem od Allegro i udoskonalone narzędzie do optymalizowania stron mobilnych od Google — początek wiosny obfitował w wiele nowości. Zapraszamy na podsumowanie minionych czterech tygodni w branży e-Commerce. Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0 Tradycyjnie rozpoczynamy naszą prasówkę od mocnego uderzenia. Raport Customer Listening […]

dlaczego-warto-sluchac-klientow-raport-customer-listening-2-0

Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0

12.03.2019 / / E-Commerce

Dziewięćdziesięciu procentom Polaków zależy, aby marka była przyjazna dla konsumentów i otwarta na ich opinie. Co piąty badany chce stale współpracować z firmami i dzielić się pomysłami na ich dalszy rozwój. Dlaczego więc, pomimo sporych chęci ze strony klientów, marki wciąż zapominają pytać ich o zdanie? Mówiąc wprost – nie jest dobrze. Ale może być […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

od-czego-zalezy-koszt-wdrozenia-akeneo-pim-jak-go-zoptymalizowac

Od czego zależy koszt wdrożenia Akeneo/PIM? Jak go zoptymalizować?

7.03.2019 / / E-Commerce

Dziś poruszymy temat, który chyba najbardziej interesuje wszystkich tych, którzy zastanawiają się nad wdrożeniem PIM w swojej organizacji. Oczywiście ci, którzy już niejeden projekt mają za sobą, dobrze znają odpowiedź na pytanie „ile to kosztuje”. Brzmi ona: to zależy. Realizacja projektu wdrożenia Akeneo to zakres 10 tysięcy — 1 miliona złotych. Twój projekt prawdopodobnie będzie […]

luty-w-swiecie-e-commerce

Luty w świecie e-Commerce

5.03.2019 / / E-Commerce

Powstał pierwszy polski sklep dla influencerów, Akeneo znalazło sposób na jeszcze lepsze zarządzanie informacją produktową, PAYBACK zbadał preferencje klientów co do treści video, a Allegro — Walentynkowe zwyczaje zakupowe Polaków. To wszystko działo się w lutym w świecie sprzedaży internetowej. Jak co miesiąc, zapraszamy na podsumowanie minionych tygodni w e-Commerce. Akeneo PIM 3.0 Dla przypomnienia, […]

opis-produktu-ktory-sprzedaje-jak-go-napisac

Opis produktu, który sprzedaje — jak go napisać?

27.02.2019 / / E-Commerce

Profesjonalny, kompetentny personel to w sklepie stacjonarnym prawdziwy skarb. Sprzedawca z prawdziwego zdarzenia bez większego problemu zaprezentuje potencjalnemu klientowi cały asortyment, opowie o poszczególnych produktach i pomoże dokonać najlepszego wyboru. Wszystko po to, aby wyszedł on ze sklepu zadowolony, chętnie odwiedził go ponownie, a może nawet polecił znajomym. W sklepach internetowych niestety na konsumentów nie […]

mobile-commerce-dobry-ux-krok-po-kroku

Mobile Commerce. Dobry UX krok po kroku

18.02.2019 / / E-Commerce

Właściciele sklepów internetowych, którzy patrzą w statystyki, już wiedzą. Ci, którzy tego nie robią, dowiedzą się z tego artykułu. Coraz częściej większość ruchu, który odnotujesz na sklepie, będzie pochodziła z urządzeń mobilnych. Innymi słowy, jesteśmy już od jakiegoś czasu w erze mobile-first, a nasze sklepy powinny być projektowane w taki sposób, żeby w pierwszej kolejności […]

jakie-kpi-mierzyc-w-ecommerce

Jakie KPI mierzyć w e-Commerce?

8.02.2019 / / E-Commerce

Jedno z popularnych powiedzeń w biznesie brzmi „jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”. Prawdę mówiąc, nie do końca mogę się z nim zgodzić — jest całe mnóstwo rzeczy, którymi zarządzamy w firmie na co dzień, nie przykładając do nich konkretnych wskaźników. Zdecydowanie łatwiej jednak zarządza się tym, co można zmierzyć. Jeśli jesteś […]

styczen-w-swiecie-e-commerce

Styczeń w świecie e-Commerce

1.02.2019 / / E-Commerce

Styczeń to wyjątkowy czas dla każdego biznesu. Pracownicy są wypoczęci i pełni nowych pomysłów oraz zapału do ich realizacji. Trwa rozpisywanie budżetów na najbliższe miesiące, a fundusze, których jeszcze w grudniu brakowało, są znów do dyspozycji. To dobry moment, aby skupić się na rozwoju swojego biznesu. W styczniowej prasówce podrzucamy link do raportu, który pomoże […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-7-buyer-persona

Projektujemy marketing w e-Commerce #7 — Buyer Persona

22.01.2019 / / Marketing

Jak pewnie pamiętacie, artykuł „Projektujemy marketing w e-Commerce#6 – gotowi do zakupu?” miał zakończyć przygotowania do projektowania Customer Journey Map. Ale jak zacząć zabawę z budowaniem ścieżki klienta bez naszego głównego bohatera? Może być ciężko! Dlatego oficjalnie przejmuję miano zamykającej serię „Projektujemy marketing…” i zapraszam do lektury materiału o Buyer Personie. Za sukcesem każdego biznesu […]

kiedy-zmienic-platforme-e-commerce

Kiedy zmienić platformę e-Commerce?

15.01.2019 / / E-Commerce

W świecie e-Commerce jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Właściciele e-biznesów, którzy chcą być na czasie, nie mają łatwego życia. Nowa metoda płatności, z którą trzeba się zintegrować, zmiany w prawie, rozwijająca się konkurencja, zmienne przyzwyczajenia użytkowników, nowinki techniczne, nowe trendy stylistyczne, rozwój narzędzi… mógłbym tak wymieniać bez końca. Oczywiście zmiana to nic złego. Ci, którzy […]

grudzien-w-swiecie-e-commerce

Grudzień w świecie e-Commerce

4.01.2019 / / E-Commerce

Rok 2018 był bardzo intensywnym okresem w świecie e-Commerce. Powstało wiele merytorycznych raportów. W X-Coding pokusiliśmy się o omówienie najważniejszych z nich. Miała miejsce też długo wyczekiwana premiera Magento 2.3, a firma nawiązała partnerstwo z Akeneo — dostawcą jednego z najpopularniejszych rozwiązań klasy PIM. Wielkim echem odbił się też tegoroczny sezon wyprzedaży. Black Friday i […]

pomocne-komendy-wyszukiwarki-google

Pomocne komendy wyszukiwarki Google

2.01.2019 / / Marketing

Wyszukiwarka Google stała się na tyle popularna, że „wyguglować” (ang. Google it) weszło na stałe jako synonim znalezienia informacji w internecie. Sam korzystam z niej niemal codziennie. Mimo, że algorytmy wyszukiwania naprawdę mocno starają się dopasować do naszych intencji, nie zawsze wychodzi im to najlepiej. Wówczas wyniki nie są zbyt precyzyjne i wymagają od nas […]

raport-porzucony-e-koszyk

Raport „Porzucony e-koszyk”

11.12.2018 / / E-Commerce

Co trzeci Polak przerywa swoje zakupy w Internecie — te alarmujące dane, wynikają z badania przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej na grupie 1130 polskich internautów. „Porzucony e-koszyk” to raport zawierający aż 61 stron merytorycznej wiedzy na temat powodów, dla których konsumenci porzucają koszyki, oraz tego, co skłania ich do powrotu. Cały raport znajdziecie tutaj a […]

listopad-w-swiecie-e-commerce

Listopad w świecie e-Commerce

7.12.2018 / / E-Commerce

Listopad w branży e-Commerce upłynął pod znakiem przygotowań do Black Friday i Cyber Monday. Choć tylko drugie ze wspomnianych świąt powstało z myślą o sprzedaży internetowej, większość e-sklepów oferowała zniżki podczas obu z nich. Jakie są wyniki tegorocznych Black Friday i Cyber Monday i co jeszcze wydarzyło się w ubiegłym miesiącu w świecie e-Commerce? O […]