Blog - Strona 18 z 18 - X-Coding IT Studio

Blog

e-Commerce: Jakie elementy powinny znaleźć się na sprzedającej karcie produktu?

3.02.2015 / / E-Commerce

W zeszły wtorek na naszym blogu mieliście okazję przeczytać artykuł o 6 przykładowych kartach produktu, które w naszej ocenie sprzedają. Po ukazaniu się wpisu otrzymałem wiele pytań, dlaczego wybrałem akurat takie strony i z czego wynika ten wybór. Otrzymane pytania zainspirowały mnie do napisania kolejnego artykułu. Tym razem, oprę się na badaniach przeprowadzonych przez firmę […]

Content Marketing w sprzedaży

29.01.2015 / / E-Commerce

Content marketing to jedna z bardziej efektywnych metod nie tylko do poprawy wizerunku firmy, ale także do zwiększenia jej obrotów. Coraz więcej firm przeznacza znaczne środki na content marketing – liczba ta rośnie z roku na rok. W dużej mierze wynika to z faktu, że klienci coraz większą uwagę przykładają do użyteczności zakupionych produktów. W […]

6 stron produktów, które zarabiają: Jak zamienić konsumenta w klienta

27.01.2015 / / E-Commerce

Zbyt często przy projektowaniu sklepu skupiamy się w większości na przepięknej stronie głównej, często zapominając, że zbliżony udział w całkowitej sprzedaży ma też strona produktu. Po przejrzeniu witryny wystawowej (strony głównej), klient wchodzi do środka i zaczyna bliżej przyglądać się produktom. W tym momencie często następuje niemiłe zderzenie z rzeczywistością i zarazem rozczarowanie, które niejednokrotnie […]

Inbound marketing, czyli czym różni się kupowanie od randkowania?

22.01.2015 / / E-Commerce

Ludzie wierzą w coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia. Nie zapytam Cię o Twoje zdanie, przypuśćmy na chwilę, że się zgadzasz. Jak sądzisz – czy podejście do nieznajomego / nieznajomego i stwierdzenie „Hej, zauważyłem Cię i zakochałem się od pierwszego wejrzenia” ma duże szanse powodzenia? Może jestem mało romantyczny, ale nie wierzę w takie […]

Wyszukiwarka Produktów

20.01.2015 / / E-Commerce

W czasach rozkwitu sprzedaży online oraz ogromnego przyzwyczajenia konsumentów do korzystania z głównej usługi Google, nieodzownym elementem każdego sklepu internetowego jest szybka oraz skuteczna wyszukiwarka produktów. Podczas projektowania sklepu, firmy często zwracają głównie uwagę na przejrzystość i funkcjonalność samej oferty. Dbają więc w szczególności o wysoką estetykę prezentacji produktów, właściwą kategoryzację itp., zapominając przy tym […]

Co sprzedawać online? 8 strategii znalezienia Twojego pierwszego wyjątkowego produktu.

15.01.2015 / / E-Commerce

„Co sprzedawać online?” jest jednym z najważniejszych pytań, jakie zadają sobie zarówno przedsiębiorcy zaczynający przygodę z e-Commerce, jak i doświadczeni sprzedawcy. Znalezienie właściwego produktu to jeden z ważniejszych czynników, które wpłyną na sukces danego przedsięwzięcia. Przy rozwijającej się w ekspresowym tempie konkurencji w każdej z branż i pojawianiu się nowych, często bardzo dobrych produktów, coraz […]

PZU, TP S.A., Poczta Polska. Najsłynniejsze zmiany logotypów w historii

13.01.2015 / / E-Commerce

Każda z firm obecnych na rynku chce mieć swój unikalny, wyjątkowy wizerunek. Zależy nam na takiej tożsamości, którą klienci, jak również konkurencja, będą postrzegać jednoznacznie. A jak Ty prezentujesz się w oczach klientów? Zapamiętują Cię? Logo jako element Coportate Identity jest jednym z najważniejszych elementów budujących tożsamość firmy. Jeśli jest ono niepowtarzalne, rzucające się w […]

Responsive Design: Dlaczego to najlepsza opcja dla Ciebie i jak zrobić to dobrze?

3.01.2015 / / E-Commerce

Gwałtowny wzrost liczby smartfonów i tabletów obserwowany na przełomie ostatnich lat sprawia, że RWD (Responsive Web Design, czyli dynamiczne dostosowanie strony do rozdzielczości przeglądarki i urządzenia) staje się jedną z najlepszych opcji dla sprzedawców na wejście w sprzedaż wielokanałową. Nie można w dzisiejszych czasach ograniczyć się tylko do oferowania swoich produktów użytkownikom komputerów stacjonarnych i […]

Mobile generuje już ponad 50% ruchu e-Commerce

18.12.2014 / / E-Commerce

Jak pokazują dane przedstawione przez firmę Shopify, w sierpniu 2014 w Stanach Zjednoczonych po raz pierwszy w historii liczba osób odwiedzających sklepy internetowe przy pomocy urządzeń mobilnych była większa niż ta z komputerów stacjonarnych i laptopów. Dane te zostały zebrane z ponad 100 000 sklepów internetowych, które korzystają z platformy sprzedażowej zbudowanej przez firmę Shopify. […]

Odzyskuj klientów z porzuconych koszyków, czyli jak przekuć porażkę w sukces

5.12.2014 / / E-Commerce

Wyobraź sobie taki scenariusz: ktoś kilka na Twoją reklamę i przenosi się do sklepu internetowego, w którym przez kilka chwil ogląda Twoją ofertę. W efekcie znajduje interesujące go produkty i właśnie podejmuje kluczową decyzję – zamierza je kupić. Naciska przycisk „dodaj do koszyka”, po czym… znika. Co się stało? Nikt nie jest w stanie podać […]