Blog - Strona 17 z 18 - X-Coding IT Studio

Blog

Projekt funkcjonalny strony #1 – co to jest i dlaczego go potrzebuję?

19.03.2015 / / E-Commerce

Wyobraź sobie, że posiadasz własny sklep w centrum dużego miasta i chcesz rozszerzyć działalność, aby oferować swoje towary klientom z całej Polski. Aby ten cel szybko osiągnąć, najlepiej zacząć sprzedawać produkty przez Internet. Postanawiasz więc założyć własny sklep internetowy i rozpocząć przygodę z e-biznesem. W tym celu znajdujesz firmę deweloperską i zlecasz im realizację swojej […]

Płatności w sklepach mobilnych

17.03.2015 / / E-Commerce

Jeśli Twoi klienci korzystają ze sklepu w wersji mobilnej, ale nadal bardzo mało w niej kupują, powodem może być uciążliwy i nieintuicyjny system płatności mobilnych oferowany przez dostawców. To ogromny problem dla rozwoju polskich platform sprzedażowych. Postanowiłem bliżej zgłębić ten temat. E-handel w Polsce Jak pokazują wyniki najnowszego międzynarodowego badania PayPal przygotowanego we współpracy z […]

Google polubi bardziej strony przyjazne użytkownikom smartfonów i tabletów

12.03.2015 / / E-Commerce

Google w jednym z ostatnich komunikatów prasowych poinformowało, że dnia 21.04.2015 zostanie wprowadzony nowy algorytm wyszukiwania. Jego działanie polegać będzie na promowaniu stron internetowych (w tym sklepów internetowych) dostosowanych do użytkowania z poziomu smartfona i tabletu. Sam raport znajdziecie tutaj W praktyce oznacza to, że te strony internetowe, które nie będą posiadały wersji RWD (więcej […]

Porzucone koszyki, czyli jak powinno wyglądać składanie zamówienia

11.03.2015 / / E-Commerce

Kupowanie w Internecie jest wygodne – nie trzeba wychodzić z domu, w jednym miejscu można przejrzeć ofertę wielu konkurencyjnych firm, a w razie zmiany zdania ma się 14 dni na zwrot towaru. I wiele osób z tego korzysta. Wg. CBOS’u w 2014 roku 47% osób badanych dokonało zakupu przez Internet, 6 lat wcześniej było to […]

Jak przekształcić konsumentów mobilnych w klientów?

10.03.2015 / / E-Commerce

Ruch mobilny w platformach sprzedażowych zaczyna przekraczać magiczną barierę 50% (pisałem o tym m.in. tutaj), niestety procent osób, które dokonują zakupu w tym kanale wynosi około 1%(więcej na ten temat).W związku z tym pojawiają się pytania: dlaczego użytkownicy mobilni nie kupują i – co ważniejsze – jak sprawić, aby ten trend się zmienił? Nie ma […]

Wyeliminuj „Ślepe Zaułki” i rozwijaj swój e-Commerce

3.03.2015 / / E-Commerce

Dziś poruszę temat tzw. ślepych zaułków, czyli miejsc bez wyjścia, które potrafią skutecznie zniechęcić klienta do realizacji zamówienia. Niestety większość przebadanych przeze mnie sklepów posiada takie miejsca. Klient, który do nich trafi, nie wie co ma dalej zrobić i po prostu się gubi. Mam dla Ciebie 5 przykładów stron, które zobrazują to zjawisko. Skontaktuj się […]

6 Inspirujących Wezwań do Akcji

24.02.2015 / / E-Commerce

Już niejeden raz poruszałem na blogu temat strony głównej, karty produktu i ich udziału w procesie zakupowym. Po ukazaniu się tych artykułów, otrzymałem liczne wiadomości od was z prośbą o napisanie kolejnego, który skupi się na poszczególnych detalach strony głównej w kontekście procesu zakupowego. Niniejszy artykuł będzie pierwszym z serii, który będzie dokładniej przyglądał się […]

Wielokanałowa obsługa klienta

19.02.2015 / / E-Commerce

W dzisiejszych czasach sprzedawcy zwracają szczególną uwagę na to, jak pracownicy działu obsługi klienta komunikują się z klientami w trakcie rozmowy telefonicznej, konwersacji na czacie itd. Kanały online to na dobrą sprawę całkowicie nowa gałąź komunikacji, która powinna być rozwijana, analizowana i przede wszystkim udoskonalona, przez dział obsługi klienta. Obsługa klienta w sprzedaży wielokanałowej Obsługa […]

Mobilny proces zakupowy na przykładach

17.02.2015 / / E-Commerce

Dziś skupimy się na przedstawieniu kilku przykładowych procesów zakupowych w mobilnych wersjach platform e-Commerce, które w moim odczuciu powinny być brane za wzór lub przynajmniej inspirować do stworzenia czegoś lepszego na własnym podwórku. Rozwój e-handlu, połączony z rozwojem technologii mobilnych, wpłynął na powstanie nowej gałęzi handlu internetowego – m-Commerce. W ten sposób cały proces zakupowy […]

6 Ciekawych stron potwierdzających wypisanie się z subskrypcji

12.02.2015 / / E-Commerce

Tematem jednego z pierwszych artykułów zamieszczonych na naszym blogu była rola odzyskania kontaktu z klientem, po tym, jak porzucił on koszyk. A co zrobić, jeśli klient już jest Twój, zakupił interesującego go produkty, zapisał się na newsletter, a następnie z niego rezygnuje? Niezależnie, co jest tego powodem, droga do wypisania się z subskrypcji powinna być […]

Konfigurator produktu – czy Twoja firma go potrzebuje?

10.02.2015 / / E-Commerce

Coraz wyższy poziom życia powoduje, że więcej klientów poszukuje produktów i usług w pełni dostosowanych do ich oczekiwań i potrzeb. Nie inaczej dzieje się na rynku e-Commerce. Konsumenci korzystający z platform online chcą mieć jak największy wpływ na wygląd, wymiary oraz dodatki produktu, zwłaszcza że nie widzą go na żywo i nie mogą dotknąć przed […]

Jaki jest najlepszy dzień na wysłanie maili do klientów?

5.02.2015 / / Marketing

Większości osób termin e-mail marketing kojarzy się z szeroko pojętym SPAM-em, który codziennie trafia na nasze skrzynki pocztowe. Jest w tym trochę prawdy,  natomiast z drugiej stron, jak pokazują ostatnie badania przeprowadzone przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski, najpopularniejszą formą kontaktu zarówno ze znajomymi jak i w kontaktach biznesowych jest nadal eemail. Te wyniki zachęciły […]