Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C | Strona 17 z 18

Blog

google-polubi-bardziej-strony-przyjazne-uzytkownikom-smartfonow-i-tabletow

Google polubi bardziej strony przyjazne użytkownikom smartfonów i tabletów

12.03.2015 / / E-Commerce

Google w jednym z ostatnich komunikatów prasowych poinformowało, że dnia 21.04.2015 zostanie wprowadzony nowy algorytm wyszukiwania. Jego działanie polegać będzie na promowaniu stron internetowych (w tym sklepów internetowych) dostosowanych do użytkowania z poziomu smartfona i tabletu. Sam raport znajdziecie tutaj W praktyce oznacza to, że te strony internetowe, które nie będą posiadały wersji RWD (więcej […]

porzucone-koszyki-czyli-jak-powinno-wygladac-skladanie-zamowienia

Porzucone koszyki, czyli jak powinno wyglądać składanie zamówienia

11.03.2015 / / E-Commerce

Kupowanie w Internecie jest wygodne – nie trzeba wychodzić z domu, w jednym miejscu można przejrzeć ofertę wielu konkurencyjnych firm, a w razie zmiany zdania ma się 14 dni na zwrot towaru. I wiele osób z tego korzysta. Wg. CBOS’u w 2014 roku 47% osób badanych dokonało zakupu przez Internet, 6 lat wcześniej było to […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

jak-przeksztalcic-konsumentow-mobilnych-w-klientow

Jak przekształcić konsumentów mobilnych w klientów?

10.03.2015 / / E-Commerce

Ruch mobilny w platformach sprzedażowych zaczyna przekraczać magiczną barierę 50% (pisałem o tym m.in. tutaj), niestety procent osób, które dokonują zakupu w tym kanale wynosi około 1%(więcej na ten temat).W związku z tym pojawiają się pytania: dlaczego użytkownicy mobilni nie kupują i – co ważniejsze – jak sprawić, aby ten trend się zmienił? Nie ma […]

wyeliminuj-slepe-zaulki-rozwijaj-swoj-e-commerce

Wyeliminuj „Ślepe Zaułki” i rozwijaj swój e-Commerce

3.03.2015 / / E-Commerce

Dziś poruszę temat tzw. ślepych zaułków, czyli miejsc bez wyjścia, które potrafią skutecznie zniechęcić klienta do realizacji zamówienia. Niestety większość przebadanych przeze mnie sklepów posiada takie miejsca. Klient, który do nich trafi, nie wie co ma dalej zrobić i po prostu się gubi. Mam dla Ciebie 5 przykładów stron, które zobrazują to zjawisko. Skontaktuj się […]

6-inspirujacych-wezwan-akcji

6 Inspirujących Wezwań do Akcji

24.02.2015 / / E-Commerce

Już niejeden raz poruszałem na blogu temat strony głównej, karty produktu i ich udziału w procesie zakupowym. Po ukazaniu się tych artykułów, otrzymałem liczne wiadomości od was z prośbą o napisanie kolejnego, który skupi się na poszczególnych detalach strony głównej w kontekście procesu zakupowego. Niniejszy artykuł będzie pierwszym z serii, który będzie dokładniej przyglądał się […]

wielokanalowa-obsluga-klienta

Wielokanałowa obsługa klienta

19.02.2015 / / E-Commerce

W dzisiejszych czasach sprzedawcy zwracają szczególną uwagę na to, jak pracownicy działu obsługi klienta komunikują się z klientami w trakcie rozmowy telefonicznej, konwersacji na czacie itd. Kanały online to na dobrą sprawę całkowicie nowa gałąź komunikacji, która powinna być rozwijana, analizowana i przede wszystkim udoskonalona, przez dział obsługi klienta. Obsługa klienta w sprzedaży wielokanałowej Obsługa […]

mobilny-proces-zakupowy-na-przykladach

Mobilny proces zakupowy na przykładach

17.02.2015 / / E-Commerce

Dziś skupimy się na przedstawieniu kilku przykładowych procesów zakupowych w mobilnych wersjach platform e-Commerce, które w moim odczuciu powinny być brane za wzór lub przynajmniej inspirować do stworzenia czegoś lepszego na własnym podwórku. Rozwój e-handlu, połączony z rozwojem technologii mobilnych, wpłynął na powstanie nowej gałęzi handlu internetowego – m-Commerce. W ten sposób cały proces zakupowy […]

6-ciekawych-stron-potwierdzajacych-wypisanie-sie-z-subskrypcji

6 Ciekawych stron potwierdzających wypisanie się z subskrypcji

12.02.2015 / / E-Commerce

Tematem jednego z pierwszych artykułów zamieszczonych na naszym blogu była rola odzyskania kontaktu z klientem, po tym, jak porzucił on koszyk. A co zrobić, jeśli klient już jest Twój, zakupił interesującego go produkty, zapisał się na newsletter, a następnie z niego rezygnuje? Niezależnie, co jest tego powodem, droga do wypisania się z subskrypcji powinna być […]

jaki-jest-najlepszy-dzien-na-wyslanie-maili-do-klientow

Jaki jest najlepszy dzień na wysłanie maili do klientów?

5.02.2015 / / Marketing

Większości osób termin e-mail marketing kojarzy się z szeroko pojętym SPAM-em, który codziennie trafia na nasze skrzynki pocztowe. Jest w tym trochę prawdy,  natomiast z drugiej stron, jak pokazują ostatnie badania przeprowadzone przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski, najpopularniejszą formą kontaktu zarówno ze znajomymi jak i w kontaktach biznesowych jest nadal eemail. Te wyniki zachęciły […]

e-commerce-jakie-elementy-powinny-znalezc-sie-na-sprzedajacej-karcie-produktu

e-Commerce: Jakie elementy powinny znaleźć się na sprzedającej karcie produktu?

3.02.2015 / / E-Commerce

W zeszły wtorek na naszym blogu mieliście okazję przeczytać artykuł o 6 przykładowych kartach produktu, które w naszej ocenie sprzedają. Po ukazaniu się wpisu otrzymałem wiele pytań, dlaczego wybrałem akurat takie strony i z czego wynika ten wybór. Otrzymane pytania zainspirowały mnie do napisania kolejnego artykułu. Tym razem, oprę się na badaniach przeprowadzonych przez firmę […]

content-marketing-w-sprzedazy

Content Marketing w sprzedaży

29.01.2015 / / E-Commerce

Content marketing to jedna z bardziej efektywnych metod nie tylko do poprawy wizerunku firmy, ale także do zwiększenia jej obrotów. Coraz więcej firm przeznacza znaczne środki na content marketing – liczba ta rośnie z roku na rok. W dużej mierze wynika to z faktu, że klienci coraz większą uwagę przykładają do użyteczności zakupionych produktów. W […]

6-stron-produktow-ktore-zarabiaja-jak-zamienic-konsumenta-w-klienta

6 stron produktów, które zarabiają: Jak zamienić konsumenta w klienta

27.01.2015 / / E-Commerce

Zbyt często przy projektowaniu sklepu skupiamy się w większości na przepięknej stronie głównej, często zapominając, że zbliżony udział w całkowitej sprzedaży ma też strona produktu. Po przejrzeniu witryny wystawowej (strony głównej), klient wchodzi do środka i zaczyna bliżej przyglądać się produktom. W tym momencie często następuje niemiłe zderzenie z rzeczywistością i zarazem rozczarowanie, które niejednokrotnie […]

inbound-marketing-czyli-czym-rozni-sie-kupowanie-od-randkowania

Inbound marketing, czyli czym różni się kupowanie od randkowania?

22.01.2015 / / E-Commerce

Ludzie wierzą w coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia. Nie zapytam Cię o Twoje zdanie, przypuśćmy na chwilę, że się zgadzasz. Jak sądzisz – czy podejście do nieznajomego / nieznajomego i stwierdzenie „Hej, zauważyłem Cię i zakochałem się od pierwszego wejrzenia” ma duże szanse powodzenia? Może jestem mało romantyczny, ale nie wierzę w takie […]

wyszukiwarka-produktow

Wyszukiwarka Produktów

20.01.2015 / / E-Commerce

W czasach rozkwitu sprzedaży online oraz ogromnego przyzwyczajenia konsumentów do korzystania z głównej usługi Google, nieodzownym elementem każdego sklepu internetowego jest szybka oraz skuteczna wyszukiwarka produktów. Podczas projektowania sklepu, firmy często zwracają głównie uwagę na przejrzystość i funkcjonalność samej oferty. Dbają więc w szczególności o wysoką estetykę prezentacji produktów, właściwą kategoryzację itp., zapominając przy tym […]