Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C | Strona 16 z 17

Blog

wyeliminuj-slepe-zaulki-rozwijaj-swoj-e-commerce

Wyeliminuj „Ślepe Zaułki” i rozwijaj swój e-Commerce

3.03.2015 / / E-Commerce

Dziś poruszę temat tzw. ślepych zaułków, czyli miejsc bez wyjścia, które potrafią skutecznie zniechęcić klienta do realizacji zamówienia. Niestety większość przebadanych przeze mnie sklepów posiada takie miejsca. Klient, który do nich trafi, nie wie co ma dalej zrobić i po prostu się gubi. Mam dla Ciebie 5 przykładów stron, które zobrazują to zjawisko. Skontaktuj się […]

6-inspirujacych-wezwan-akcji

6 Inspirujących Wezwań do Akcji

24.02.2015 / / E-Commerce

Już niejeden raz poruszałem na blogu temat strony głównej, karty produktu i ich udziału w procesie zakupowym. Po ukazaniu się tych artykułów, otrzymałem liczne wiadomości od was z prośbą o napisanie kolejnego, który skupi się na poszczególnych detalach strony głównej w kontekście procesu zakupowego. Niniejszy artykuł będzie pierwszym z serii, który będzie dokładniej przyglądał się […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

wielokanalowa-obsluga-klienta

Wielokanałowa obsługa klienta

19.02.2015 / / E-Commerce

W dzisiejszych czasach sprzedawcy zwracają szczególną uwagę na to, jak pracownicy działu obsługi klienta komunikują się z klientami w trakcie rozmowy telefonicznej, konwersacji na czacie itd. Kanały online to na dobrą sprawę całkowicie nowa gałąź komunikacji, która powinna być rozwijana, analizowana i przede wszystkim udoskonalona, przez dział obsługi klienta. Obsługa klienta w sprzedaży wielokanałowej Obsługa […]

mobilny-proces-zakupowy-na-przykladach

Mobilny proces zakupowy na przykładach

17.02.2015 / / E-Commerce

Dziś skupimy się na przedstawieniu kilku przykładowych procesów zakupowych w mobilnych wersjach platform e-Commerce, które w moim odczuciu powinny być brane za wzór lub przynajmniej inspirować do stworzenia czegoś lepszego na własnym podwórku. Rozwój e-handlu, połączony z rozwojem technologii mobilnych, wpłynął na powstanie nowej gałęzi handlu internetowego – m-Commerce. W ten sposób cały proces zakupowy […]

6-ciekawych-stron-potwierdzajacych-wypisanie-sie-z-subskrypcji

6 Ciekawych stron potwierdzających wypisanie się z subskrypcji

12.02.2015 / / E-Commerce

Tematem jednego z pierwszych artykułów zamieszczonych na naszym blogu była rola odzyskania kontaktu z klientem, po tym, jak porzucił on koszyk. A co zrobić, jeśli klient już jest Twój, zakupił interesującego go produkty, zapisał się na newsletter, a następnie z niego rezygnuje? Niezależnie, co jest tego powodem, droga do wypisania się z subskrypcji powinna być […]

jaki-jest-najlepszy-dzien-na-wyslanie-maili-do-klientow

Jaki jest najlepszy dzień na wysłanie maili do klientów?

5.02.2015 / / Marketing

Większości osób termin e-mail marketing kojarzy się z szeroko pojętym SPAM-em, który codziennie trafia na nasze skrzynki pocztowe. Jest w tym trochę prawdy,  natomiast z drugiej stron, jak pokazują ostatnie badania przeprowadzone przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski, najpopularniejszą formą kontaktu zarówno ze znajomymi jak i w kontaktach biznesowych jest nadal eemail. Te wyniki zachęciły […]

e-commerce-jakie-elementy-powinny-znalezc-sie-na-sprzedajacej-karcie-produktu

e-Commerce: Jakie elementy powinny znaleźć się na sprzedającej karcie produktu?

3.02.2015 / / E-Commerce

W zeszły wtorek na naszym blogu mieliście okazję przeczytać artykuł o 6 przykładowych kartach produktu, które w naszej ocenie sprzedają. Po ukazaniu się wpisu otrzymałem wiele pytań, dlaczego wybrałem akurat takie strony i z czego wynika ten wybór. Otrzymane pytania zainspirowały mnie do napisania kolejnego artykułu. Tym razem, oprę się na badaniach przeprowadzonych przez firmę […]

content-marketing-w-sprzedazy

Content Marketing w sprzedaży

29.01.2015 / / E-Commerce

Content marketing to jedna z bardziej efektywnych metod nie tylko do poprawy wizerunku firmy, ale także do zwiększenia jej obrotów. Coraz więcej firm przeznacza znaczne środki na content marketing – liczba ta rośnie z roku na rok. W dużej mierze wynika to z faktu, że klienci coraz większą uwagę przykładają do użyteczności zakupionych produktów. W […]

6-stron-produktow-ktore-zarabiaja-jak-zamienic-konsumenta-w-klienta

6 stron produktów, które zarabiają: Jak zamienić konsumenta w klienta

27.01.2015 / / E-Commerce

Zbyt często przy projektowaniu sklepu skupiamy się w większości na przepięknej stronie głównej, często zapominając, że zbliżony udział w całkowitej sprzedaży ma też strona produktu. Po przejrzeniu witryny wystawowej (strony głównej), klient wchodzi do środka i zaczyna bliżej przyglądać się produktom. W tym momencie często następuje niemiłe zderzenie z rzeczywistością i zarazem rozczarowanie, które niejednokrotnie […]

inbound-marketing-czyli-czym-rozni-sie-kupowanie-od-randkowania

Inbound marketing, czyli czym różni się kupowanie od randkowania?

22.01.2015 / / E-Commerce

Ludzie wierzą w coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia. Nie zapytam Cię o Twoje zdanie, przypuśćmy na chwilę, że się zgadzasz. Jak sądzisz – czy podejście do nieznajomego / nieznajomego i stwierdzenie „Hej, zauważyłem Cię i zakochałem się od pierwszego wejrzenia” ma duże szanse powodzenia? Może jestem mało romantyczny, ale nie wierzę w takie […]

wyszukiwarka-produktow

Wyszukiwarka Produktów

20.01.2015 / / E-Commerce

W czasach rozkwitu sprzedaży online oraz ogromnego przyzwyczajenia konsumentów do korzystania z głównej usługi Google, nieodzownym elementem każdego sklepu internetowego jest szybka oraz skuteczna wyszukiwarka produktów. Podczas projektowania sklepu, firmy często zwracają głównie uwagę na przejrzystość i funkcjonalność samej oferty. Dbają więc w szczególności o wysoką estetykę prezentacji produktów, właściwą kategoryzację itp., zapominając przy tym […]

8-strategii-znalezienia-twojego-pierwszego-wyjatkowego-produktu

Co sprzedawać online? 8 strategii znalezienia Twojego pierwszego wyjątkowego produktu.

15.01.2015 / / E-Commerce

„Co sprzedawać online?” jest jednym z najważniejszych pytań, jakie zadają sobie zarówno przedsiębiorcy zaczynający przygodę z e-Commerce, jak i doświadczeni sprzedawcy. Znalezienie właściwego produktu to jeden z ważniejszych czynników, które wpłyną na sukces danego przedsięwzięcia. Przy rozwijającej się w ekspresowym tempie konkurencji w każdej z branż i pojawianiu się nowych, często bardzo dobrych produktów, coraz […]

pzu-tpsa-poczta-polska-najslynniejsze-zmiany-logotypow-w-historii

PZU, TP S.A., Poczta Polska. Najsłynniejsze zmiany logotypów w historii

13.01.2015 / / E-Commerce

Każda z firm obecnych na rynku chce mieć swój unikalny, wyjątkowy wizerunek. Zależy nam na takiej tożsamości, którą klienci, jak również konkurencja, będą postrzegać jednoznacznie. A jak Ty prezentujesz się w oczach klientów? Zapamiętują Cię? Logo jako element Coportate Identity jest jednym z najważniejszych elementów budujących tożsamość firmy. Jeśli jest ono niepowtarzalne, rzucające się w […]

responsive-design-dlaczego-to-najlepsza-opcja-dla-ciebie-i-jak-zrobic-to-dobrze

Responsive Design: Dlaczego to najlepsza opcja dla Ciebie i jak zrobić to dobrze?

3.01.2015 / / E-Commerce

Gwałtowny wzrost liczby smartfonów i tabletów obserwowany na przełomie ostatnich lat sprawia, że RWD (Responsive Web Design, czyli dynamiczne dostosowanie strony do rozdzielczości przeglądarki i urządzenia) staje się jedną z najlepszych opcji dla sprzedawców na wejście w sprzedaż wielokanałową. Nie można w dzisiejszych czasach ograniczyć się tylko do oferowania swoich produktów użytkownikom komputerów stacjonarnych i […]