Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C | Strona 16 z 16

Blog

6-ciekawych-stron-potwierdzajacych-wypisanie-sie-z-subskrypcji

6 Ciekawych stron potwierdzających wypisanie się z subskrypcji

12.02.2015 / / E-Commerce

Tematem jednego z pierwszych artykułów zamieszczonych na naszym blogu była rola odzyskania kontaktu z klientem, po tym, jak porzucił on koszyk. A co zrobić, jeśli klient już jest Twój, zakupił interesującego go produkty, zapisał się na newsletter, a następnie z niego rezygnuje? Niezależnie, co jest tego powodem, droga do wypisania się z subskrypcji powinna być […]

jaki-jest-najlepszy-dzien-na-wyslanie-maili-do-klientow

Jaki jest najlepszy dzień na wysłanie maili do klientów?

5.02.2015 / / Marketing

Większości osób termin e-mail marketing kojarzy się z szeroko pojętym SPAM-em, który codziennie trafia na nasze skrzynki pocztowe. Jest w tym trochę prawdy,  natomiast z drugiej stron, jak pokazują ostatnie badania przeprowadzone przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski, najpopularniejszą formą kontaktu zarówno ze znajomymi jak i w kontaktach biznesowych jest nadal eemail. Te wyniki zachęciły […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu 🙂

e-commerce-jakie-elementy-powinny-znalezc-sie-na-sprzedajacej-karcie-produktu

e-Commerce: Jakie elementy powinny znaleźć się na sprzedającej karcie produktu?

3.02.2015 / / E-Commerce

W zeszły wtorek na naszym blogu mieliście okazję przeczytać artykuł o 6 przykładowych kartach produktu, które w naszej ocenie sprzedają. Po ukazaniu się wpisu otrzymałem wiele pytań, dlaczego wybrałem akurat takie strony i z czego wynika ten wybór. Otrzymane pytania zainspirowały mnie do napisania kolejnego artykułu. Tym razem, oprę się na badaniach przeprowadzonych przez firmę […]

content-marketing-w-sprzedazy

Content Marketing w sprzedaży

29.01.2015 / / E-Commerce

Content marketing to jedna z bardziej efektywnych metod nie tylko do poprawy wizerunku firmy, ale także do zwiększenia jej obrotów. Coraz więcej firm przeznacza znaczne środki na content marketing – liczba ta rośnie z roku na rok. W dużej mierze wynika to z faktu, że klienci coraz większą uwagę przykładają do użyteczności zakupionych produktów. W […]

6-stron-produktow-ktore-zarabiaja-jak-zamienic-konsumenta-w-klienta

6 stron produktów, które zarabiają: Jak zamienić konsumenta w klienta

27.01.2015 / / E-Commerce

Zbyt często przy projektowaniu sklepu skupiamy się w większości na przepięknej stronie głównej, często zapominając, że zbliżony udział w całkowitej sprzedaży ma też strona produktu. Po przejrzeniu witryny wystawowej (strony głównej), klient wchodzi do środka i zaczyna bliżej przyglądać się produktom. W tym momencie często następuje niemiłe zderzenie z rzeczywistością i zarazem rozczarowanie, które niejednokrotnie […]

inbound-marketing-czyli-czym-rozni-sie-kupowanie-od-randkowania

Inbound marketing, czyli czym różni się kupowanie od randkowania?

22.01.2015 / / E-Commerce

Ludzie wierzą w coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia. Nie zapytam Cię o Twoje zdanie, przypuśćmy na chwilę, że się zgadzasz. Jak sądzisz – czy podejście do nieznajomego / nieznajomego i stwierdzenie „Hej, zauważyłem Cię i zakochałem się od pierwszego wejrzenia” ma duże szanse powodzenia? Może jestem mało romantyczny, ale nie wierzę w takie […]

wyszukiwarka-produktow

Wyszukiwarka Produktów

20.01.2015 / / E-Commerce

W czasach rozkwitu sprzedaży online oraz ogromnego przyzwyczajenia konsumentów do korzystania z głównej usługi Google, nieodzownym elementem każdego sklepu internetowego jest szybka oraz skuteczna wyszukiwarka produktów. Podczas projektowania sklepu, firmy często zwracają głównie uwagę na przejrzystość i funkcjonalność samej oferty. Dbają więc w szczególności o wysoką estetykę prezentacji produktów, właściwą kategoryzację itp., zapominając przy tym […]

8-strategii-znalezienia-twojego-pierwszego-wyjatkowego-produktu

Co sprzedawać online? 8 strategii znalezienia Twojego pierwszego wyjątkowego produktu.

15.01.2015 / / E-Commerce

„Co sprzedawać online?” jest jednym z najważniejszych pytań, jakie zadają sobie zarówno przedsiębiorcy zaczynający przygodę z e-Commerce, jak i doświadczeni sprzedawcy. Znalezienie właściwego produktu to jeden z ważniejszych czynników, które wpłyną na sukces danego przedsięwzięcia. Przy rozwijającej się w ekspresowym tempie konkurencji w każdej z branż i pojawianiu się nowych, często bardzo dobrych produktów, coraz […]

pzu-tpsa-poczta-polska-najslynniejsze-zmiany-logotypow-w-historii

PZU, TP S.A., Poczta Polska. Najsłynniejsze zmiany logotypów w historii

13.01.2015 / / E-Commerce

Każda z firm obecnych na rynku chce mieć swój unikalny, wyjątkowy wizerunek. Zależy nam na takiej tożsamości, którą klienci, jak również konkurencja, będą postrzegać jednoznacznie. A jak Ty prezentujesz się w oczach klientów? Zapamiętują Cię? Logo jako element Coportate Identity jest jednym z najważniejszych elementów budujących tożsamość firmy. Jeśli jest ono niepowtarzalne, rzucające się w […]

responsive-design-dlaczego-to-najlepsza-opcja-dla-ciebie-i-jak-zrobic-to-dobrze

Responsive Design: Dlaczego to najlepsza opcja dla Ciebie i jak zrobić to dobrze?

3.01.2015 / / E-Commerce

Gwałtowny wzrost liczby smartfonów i tabletów obserwowany na przełomie ostatnich lat sprawia, że RWD (Responsive Web Design, czyli dynamiczne dostosowanie strony do rozdzielczości przeglądarki i urządzenia) staje się jedną z najlepszych opcji dla sprzedawców na wejście w sprzedaż wielokanałową. Nie można w dzisiejszych czasach ograniczyć się tylko do oferowania swoich produktów użytkownikom komputerów stacjonarnych i […]

mobile-generuje-juz-ponad-50-ruchu-e-commerce

Mobile generuje już ponad połowę ruchu e-Commerce

18.12.2014 / / E-Commerce

Jak pokazują dane przedstawione przez firmę Shopify, w sierpniu 2014 w Stanach Zjednoczonych po raz pierwszy w historii liczba osób odwiedzających sklepy internetowe przy pomocy urządzeń mobilnych była większa niż ta z komputerów stacjonarnych i laptopów. Dane te zostały zebrane z ponad 100 000 sklepów internetowych, które korzystają z platformy sprzedażowej zbudowanej przez firmę Shopify. […]

rola-odzyskanych-adresow-mailowych-z-porzuconych-koszykow-zakupowych

Odzyskuj klientów z porzuconych koszyków, czyli jak przekuć porażkę w sukces

5.12.2014 / / E-Commerce

Wyobraź sobie taki scenariusz: ktoś kilka na Twoją reklamę i przenosi się do sklepu internetowego, w którym przez kilka chwil ogląda Twoją ofertę. W efekcie znajduje interesujące go produkty i właśnie podejmuje kluczową decyzję – zamierza je kupić. Naciska przycisk „dodaj do koszyka”, po czym… znika. Co się stało? Nikt nie jest w stanie podać […]