Wymiary grafik na Facebook 2018

Firmy coraz częściej inwestują w kanały promocji jakimi są Social Media. Jeżeli jestesmy firmą sprzedażową czy usługową, warto zainteresować się komunikacją z dotychczasowymi klientami czy wyciągnać wnioski z otrzymanych opinii. Ok.. ale rozwinięcie tego tematu zostawimy na inny wpis. Dzisiaj skupimy się na małym ale bardzo ważnym aspekcie korzystania z Facebooka, mam na myśli grafiki i częste pytanie „jaki rozmiar użyć do..”.

Fanpage

Wymiary grafik Fanpage FB Dobre wymiary grafik polepszą wygląd Twojego Fanpage

  • Zdjęcie profilowe [320 x 320 px] (Możesz dodać również 7 sekundowy film)
  • Tło [820 x 462 px] (Wiesz, że możesz dodać zdjęcie 360st jako tło?)
  • Wideo w tle [820 x 312] (Wideo powinno trwać od 20 do 90 sekund)
  • Zdjęcie:
    • Poziome [1200 x 628 px]
    • Pionowe [640 x 960 px]
  • Wideo [Minimalna szerokość 600 px] (Maksymalny rozmiar pliku to 1.75GB)
  • Odnośnik do strony internetowej [474 x 294 px] (Polecany rozmiar 1200 x 628 pikseli)

Pamiętajcie, że ilość tekstu na grafice ma odzwierciedlenie w zasięgach. Szacuje się, że około 15% ilości tekstu względem grafiki to bezpieczne maksimum)

Grupy

Wymiary grafik grupy FB Pamiętaj, reszta wymiarów grafik jest identyczna jak na Fanpage

  • Tło grupy [1640 x 856 px]

Wydarzenia

Wymiary grafik wydarzeń FB Odpowiednie sporządzenie grafiki urozmaici Twoją grupę

  • Główna grafika wydarzenia [1200 x 628 px]

Reklamy

Wymiary grafik reklam FB Nie muszę tłumaczyć jak ważny jest dobór grafik do materiałów reklamowych

  • Standardowa ze zdjęciem [1200 x 628 px]
  • Karuzela [600 x 600 px]
  • Kanwa [1200 x 628 px]

Więcej informacji na temat reklam kanwa znajdziecie tutaj

Powyższe dane nie wymagają dodatkowego komentarza, wierzę że będą przydatne podczas codziennej pracy. Jeżeli pojawią się jakieś pytania, śmiało.

Pobierz najnowszy e-book o e-commerce

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn