Artykuły w kategorii: Marketing

podstawy-seo-czyli-jak-pozycjonowac-swoja-strone

Podstawy SEO, czyli jak pozycjonować swoją stronę

Decydując się na wejście w świat e-Commerce, stajemy przed wieloma decyzjami, a następnie ciężką pracą, aby wszystko działało, jak należy. Jednym z kluczowych zadań jest pozycjonowanie strony internetowej. Dzisiaj podzielę się z Wami podstawowymi informacjami, które warto wiedzieć, biorąc się za SEO. Tytuł strony Tytuł strony powinien mieć maksymalnie 65 znaków ze spacjami; Jest najważniejszym […]

uruchomienie-instagrama-pc-przegladarce

Uruchomienie Instagrama na PC (w przeglądarce)

Wpis dedykuję wszystkim, którzy pracują przy social media, a w szczególności tym zwiększającym zasięgi i zbierającym serduszka na Instagramie. Zdarza się, że szukamy wygodniejszej formy dodania postu lub po prostu znaleźliśmy się w kłopotliwej sytuacji – musimy wrzucić post na Instagram, służbowy smartfon gdzieś się zapodział, instalowanie emulatorów nie wchodzi w grę, zapomnieliśmy dostępu do […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

kreatywne-plakaty-marketingowe

Kreatywne plakaty marketingowe

Wierzę, że tydzień rozpoczął Wam się dobrze, jeżeli niezbyt to mam nadzieję, że dzisiejszy wpis natchnie nas pozytywną energią do działania. Kolejnym i zarazem jednym z ciekawszych kroków w marketingu jest wizualizacja, jak i sam pomysł na nią. Pozwólcie, że dzisiejszy post będzie jednym z luźniejszych i nie będzie gościło w nim zbyt dużo tekstu. […]

udogodnienia-wyszukiwarce-google

Udogodnienia w wyszukiwarce Google

W moim ostatnim wpisie przestawiłem kilka komend, które ułatwiają wyszukiwanie w Google [LINK]. Dzisiaj pociągnę temat dalej, skupiając się na innych udogodnieniach. O Google mam wyrobione zdanie, jest to firma, która nie lubi, gdy spędzamy na niej/w niej bardzo dużą ilość czasu. Rozpoczynając od samej korporacji, gdzie możemy znaleźć place zabaw, własne restauracje czy znane […]

jak-polepszyc-marketing

Jak polepszyć marketing

Wiele firm boryka się z problemem braku efektów podejmowanych działań marketingowych. Gdzie leży błąd i jak poprawić wyniki? Niestety nie ma złotego środka, ale istnieją pewne twarde zasady, których powinniśmy się trzymać. Dobra drużyna to podstawa sukcesu Nie ma dobrego marketingu bez dobrej, zgranej drużyny. I tutaj na wstępie kłaniam się firmom, które szukają idealnego […]

prowadzenie-bloga-przydatne-narzedzia-online

Prowadzenie bloga – przydatne narzędzia online

Podzielę się Wami kilkoma narzędziami, które przydadzą się każdemu, kto prowadzi bloga firmowego. Dzisiaj zajmę się jedynie odpowiednikami, z których możemy skorzystać online, będąc poza biurem. LanguageTool – sprawdzanie pisowni Gdy nasza maszyna pozostała w pracy a do dyspozycji mamy jedynie komputer znajomego, gdzie zainstalowane są wyłącznie gry, z pomocą przychodzi LanguageTool. Jest to narzędzie, […]

lokalizacja-czy-tlumaczenia

Lokalizacja czy tłumaczenia?

Rozpoczynając międzynarodową przygodę ramię w ramię z naszym e-biznesem już na początku pojawienia się pomysłu zastanawiamy się jakie kroki uczynić. Pomimo że sugerowanych przemyśleń jest wiele i opisze wszelkie mi znane w kolejnych artykułach dzisiaj skupimy się na kategorii, która moim zdaniem jest często zaniedbywana przez zlokalizowane na danym rynku firmy. Mam na myśli tłumaczenia oraz […]

marketing-musi-byc-nudny

Marketing nie musi być nudny

Marketing posiada dwie strony medalu, tą nudną – sztampową, która napotykamy bardzo często przeglądając zasoby internetu. Drugą wywierająca na nas ogromne wrażenie, zapadającą w pamięci i zdobywającą wiele nagród… jedną z nich, najważniejsza – rzeszę nowych klientów. Dzisiaj przestawię cztery kampanie, które zapadły w mojej pamięci. Te, do których często wracam gdy moja głowa zostanie […]

jak-wzmocnic-swoja-marke

Influencer marketing, czyli jak wzmocnić swoją markę

Internauci coraz częściej skarżą się na rosnącą liczbę reklam, które przeszkadzają i denerwują. Marketerzy muszą toczyć między sobą walkę, żeby skutecznie przykuć uwagę potencjalnych klientów. W jaki sposób ci ostatni decydują się na wybór konkretnej marki? Dzięki opinii osób trzecich. Nie od dziś wiadomo, jak ważne w podejmowaniu decyzji zakupowej jest nie tylko zdanie innych, […]

nie-staraj-zarabiac-wszystkim

Nie staraj się zarabiać na wszystkim

Moje przemyślenia i rady płyną z doświadczeń, jakie zdobyłem podczas wojaży w e-Commercowym świecie. Pomimo bardzo dobrej opinii na jego temat, natrafiłem też na firmy, które swoim cwaniactwem na dobre zrażały do siebie klientów. Mam na myśli podejście tak zwanych „Januszy Biznesu”, którzy próbują zarobić na wszystkim. Empatia powinna być nieodzownym elementem prowadzenia firmy. Nie […]

skad-wziely-sie-nazwy-marek-cz-2

Skąd wzięły się nazwy marek? Cz. 2

W końcu nadszedł czas na mój artykuł, nie mogłem się go doczekać, ponieważ dzisiaj będę kontynuował mój ostatni temat „Skąd wzięły się nazwy znanych marek?”. Postaram się nieco bardziej zahaczyć o rynek azjatycki, ponieważ nazwy tamtejszych firmy kryją za sobą równie ciekawe historie, a dla osób nieposługujących się ów językiem może być to egzotyczna podróż. […]

na-czym-polega-rebranding

Na czym polega rebranding?

Rebrandingi znanych koncernów zawsze odbijają się dużym echem. Często budzą dużo emocji i niezrozumienia. Część osób jest oburzona kosztem takiego procesu, inni krytykują efekt, najczęściej nowego logo. Zanim wyrazimy swoje zdanie o gotowym projekcie, zastanówmy się jednak, czym jest rebranding i po co się go robi. Czym właściwie jest rebranding Według definicji Wikipedii: Rebranding – […]

nazwy-znanych-marek

Skąd wzięły się nazwy znanych marek?

W dzisiejszym wpisie swoją uwagę skupię na znanych markach, które otaczają nasze codzienne zakupy, a co ważniejsze są znane ludziom na całym świecie. Czy sięgając po dany produkt lub spacerując po znanym sklepie meblowym zastanawialiście się kiedyś skąd wzięła się nazwa marki? Pewnie nie, bo po co.. ale jest to ciekawy temat na bloga, ponieważ […]

logo-proces-projektowania-strony-klienta

Logo – proces projektowania od strony klienta

W poprzednim artykule dowiedzieliśmy się, że logo jest ważnym elementem wizerunku firmy, dzisiaj zastanowimy się, jak stworzyć genialne logo. Właściciele firm dzielą się na dwie grupy: na tych, co wiedzą, czego chcą i tych mniej zdecydowanych, którzy wolą powierzyć projektowanie specjalistom. Jeżeli jesteś osobą, która ma gotowy pomysł w głowie, ale nie masz umiejętności, by […]