Marketing - X-Coding IT Studio

Marketing

Aktualne Wymiary grafik na Facebook [aktualizacja styczeń 2019]

8.01.2019 / / Marketing

Firmy coraz częściej promują się poprzez social media. Dzisiaj skupimy się na małym, ale bardzo ważnym aspekcie korzystania z Facebooka, czyli grafikach i odpowiedzi na częste pytanie „jaki rozmiar użyć do..”. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco. Ostatnia aktualizacja – styczeń 2019 Fanpage Dobre wymiary grafik polepszą wygląd Twojego fanpage’a Zdjęcie profilowe [170 x 170 […]

Aktualne wymiary grafik na Linkedin [aktualizacja styczeń 2019]

8.01.2019 / / Marketing

Pomimo tego, że Linkedin jest kojarzony wyłącznie z portalem, w którym dzielimy się swoim życiem zawodowym, dla mnie ma on również drugie zastosowanie. Jest oficjalną wizytówką, a nawet broszurą reklamową mojej osoby. Dzięki udzielaniu się na LinkedInie nieraz zaoferowano mi opcje, które pomogły mi w realizacji swoich planów – dlatego uważam, że warto inwestować w […]

Aktualne wymiary grafik na Instagram [aktualizacja styczeń 2019]

8.01.2019 / / Marketing

Portale społecznościowe prześcigują się wzajemnie pod względem popularności, ilości użytkowników oraz dodatkowych funkcjonalności. Facebook przechodzi swój okres świetności, w USA użytkownicy nie mogą obejść się bez Twittera, a Instagram powoli staje się przodującym graczem na dobrze znanym nam rynku. To właśnie na nim skupię swoją uwagę i podzielę się z Wami informacjami, które nie tylko […]

Aktualne wymiary grafik na Twitter [aktualizacja styczeń 2019]

8.01.2019 / / Marketing

Dostałem dużo pozytywnych komentarzy i wiadomości prywatnych, że luźne wpisy o wymiarach grafik przypadły Wam do gustu – to super! Dzisiaj poruszę temat Twittera, który w naszym kraju jest popularny zwłaszcza wśród polityków i celebrytów. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco. Ostatnia aktualizacja – styczeń 2019 Historia Twittera Samych informacji o wymiarach grafik na Twittera […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #6 — gotowi do zakupu?

4.12.2018 / / Marketing

Skoro powiedziało się „światło” i później „kamera”, naturalnie trzeba zakończyć zdanie „akcją”. Nie inaczej skończy się poradnik projektowania marketingu w e-Commerce. Skoro udało nam się przeprowadzić klienta przez cały proces decyzyjny, co może pójść nie tak? Jak się okazuje — całkiem sporo, jeśli spojrzeć na statystyki chociażby porzuconych koszyków. I o tym właśnie dzisiaj. Oczywiście […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #5 — procesy decyzyjne

13.11.2018 / / Marketing

Kolejna część marketingu w e-Commerce przed nami. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość — Twoje działania, które realizowałeś w poprzednich etapach, dzisiaj w końcu zaczną się zwracać. Masz przed sobą nie tylko klienta świadomego problemu i znającego możliwe rozwiązania. On jest już naprawdę blisko podjęcia decyzji zakupowej. Co dalej? Skoro klient wie, że musi rozwiązać problem, […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #4 — zainteresowanie ofertą

3.10.2018 / / Marketing

W poprzedniej części marketingu e-Commerce skupiliśmy się na budowaniu świadomości klienta. Jeśli nie ma problemu, nie ma działania. Tak samo, jeśli klient nie wie o Tobie, na pewno nie dokona zakupu. To sprowadziło się w zasadzie do zagadnienia budowania jakościowego zasięgu. Po co to robić? Ilościowo działa tu statystyka, bo im więcej dobrego wydarzy się […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #2 – customer journey map

23.07.2018 / / Marketing

Lektura poprzedniego artykułu z serii pozostawiła nas (a przynajmniej mam taką nadzieję) z przemyśleniem, że dobre uformowanie lejka marketingowego i odpowiednie działania na każdym etapie świadomości naszych przyszłych klientów to bardzo, ale to bardzo ważna sprawa. Jeśli wiemy, co klient robi, myśli, czuje i jakie ma problemy w każdym momencie, możemy wyprzedzać odpowiedziami jego pytania. […]

Podstawy SEO, czyli jak pozycjonować swoją stronę

5.07.2018 / / Marketing

Decydując się na wejście w świat e-Commerce, stajemy przed wieloma decyzjami, a następnie ciężką pracą, aby wszystko działało, jak należy. Jednym z kluczowych zadań jest pozycjonowanie strony internetowej. Dzisiaj podzielę się z Wami podstawowymi informacjami, które warto wiedzieć, biorąc się za SEO. Tytuł strony Tytuł strony powinien mieć maksymalnie 65 znaków ze spacjami; Jest najważniejszym […]

Uruchomienie Instagrama na PC (w przeglądarce)

7.06.2018 / / Marketing

Wpis dedykuję wszystkim, którzy pracują przy social media, a w szczególności tym zwiększającym zasięgi i zbierającym serduszka na Instagramie. Zdarza się, że szukamy wygodniejszej formy dodania postu lub po prostu znaleźliśmy się w kłopotliwej sytuacji – musimy wrzucić post na Instagram, służbowy smartfon gdzieś się zapodział, instalowanie emulatorów nie wchodzi w grę, zapomnieliśmy dostępu do […]

Kreatywne plakaty marketingowe

19.09.2017 / / Marketing

Wierzę, że tydzień rozpoczął Wam się dobrze, jeżeli niezbyt to mam nadzieję, że dzisiejszy wpis natchnie nas pozytywną energią do działania. Kolejnym i zarazem jednym z ciekawszych kroków w marketingu jest wizualizacja, jak i sam pomysł na nią. Pozwólcie, że dzisiejszy post będzie jednym z luźniejszych i nie będzie gościło w nim zbyt dużo tekstu. […]

Udogodnienia w wyszukiwarce Google

9.09.2017 / / Marketing

W moim ostatnim wpisie przestawiłem kilka komend, które ułatwiają wyszukiwanie w Google [LINK]. Dzisiaj pociągnę temat dalej, skupiając się na innych udogodnieniach. O Google mam wyrobione zdanie, jest to firma, która nie lubi, gdy spędzamy na niej/w niej bardzo dużą ilość czasu. Rozpoczynając od samej korporacji, gdzie możemy znaleźć place zabaw, własne restauracje czy znane […]