Artykuły o marketingu w e-Commerce | Blog X-Coding

Artykuły w kategorii: Marketing

cross-selling-i-up-selling-na-czym-polega-roznica-i-jak-wykorzystac-te-strategie-w-praktyce

Cross-selling i up-selling – na czym polega różnica i jak wykorzystać te strategie w praktyce

6.09.2019 / / E-Commerce

Dziś zaczniemy od zagadki — jakie jedno krótkie pytanie przyniosło ponoć sieci McDonalds aż 200 milionów dolarów rocznie? Może było to zapytanie o optymalizację sprzedaży, zadane przez geniusza growth hackingu, podczas spotkania kadry zarządzającej? A może wyjątkowo błyskotliwa księgowa znalazła fantastyczny sposób na zmniejszenie kosztów? Jak brzmi pytanie warte aż 200 milionów dolarów rocznie? Brzmi […]

wymiary-grafik-instagram

Aktualne wymiary grafik na Instagram [aktualizacja wrzesień 2019]

2.09.2019 / / Marketing

Portale społecznościowe prześcigują się wzajemnie pod względem popularności, ilości użytkowników oraz dodatkowych funkcjonalności. Okres świetności Facebooka pomału mija, w USA użytkownicy nie mogą obejść się bez Twittera, a Instagram powoli staje się przodującym graczem na dobrze znanym nam rynku. To właśnie na nim dziś skupię swoją uwagę i podzielę się z Wami informacjami, które pozwolą […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

wymiary-grafik-twitter

Aktualne wymiary grafik na Twitter [aktualizacja wrzesień 2019]

2.09.2019 / / Marketing

Dostałem dużo pozytywnych komentarzy i wiadomości prywatnych, że luźne wpisy o wymiarach grafik przypadły Wam do gustu – to super! Dzisiaj poruszę temat Twittera, który w naszym kraju jest popularny zwłaszcza wśród polityków i celebrytów. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco. Ostatnia aktualizacja – wrzesień 2019 Historia Twittera Samych informacji o wymiarach grafik na Twittera […]

wymiary-grafik-facebook

Aktualne wymiary grafik na Facebook [aktualizacja wrzesień 2019]

2.09.2019 / / Marketing

Wraz z rosnącą popularnością social media, coraz więcej firm zaczęło się w nich udzielać. Obecnie miliony marek rywalizują między sobą o uwagę członków portali społecznościowych. Jak wygrać w tej zaciętej walce? Na pewno pomocne będzie wiedza jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku i w innych portalach. W końcu nie ma nic gorszego dla specjalisty […]

wymiary-grafik-linkedin

Aktualne wymiary grafik na Linkedin [aktualizacja wrzesień 2019]

2.09.2019 / / Marketing

Jeśli działasz w branży B2B, LinkedIn powinien być dla Ciebie prawdziwym królem portali społecznościowych. Pozwala on dotrzeć do milionów specjalistów z różnych dziedzin i zainteresować ich swoją ofertą, bądź współpracą. Z obecności na LinkedInie skorzystają też freelancerzy, poszukujący zleceń, oraz Ci, którzy pragną znaleźć nową pracę. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jakie są prawidłowe, aktualne […]

growth-marketing-w-e-commerce

Growth marketing w e-Commerce

7.06.2019 / / Marketing

Obecnie nowości pojawiają się w niemal każdej dziedzinie zawodowej tak szybko, że bardzo łatwo zostać w tyle. Kiedyś zwroty takie jak omnichannel, czy Agile brzmiały jak nazwa choroby zakaźnej, a dziś bez problemu i ze zrozumieniem wplatamy je w codzienny język – nie tylko w pracy. Jednak w imię zasady “coś musi zastąpić stare”, wciąż […]

strategia_komunikacji_marki

Strategia komunikacji marki w e-Commerce

8.05.2019 / / Marketing

Wraz ze wzrostem gospodarczym, zmieniają się też czynniki na podstawie których klienci dokonują wyborów zakupowych. Coraz częściej nie kierują się już tylko ceną lub jej stosunkiem do jakości. Oczywiście wciąż żywią wymagania w tych kwestiach, ale pragną czegoś jeszcze – kupowania produktów marek, których filozofia i wizerunek współgrają z ich własnymi przekonaniami. Konsumenci chcą więc […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-7-buyer-persona

Projektujemy marketing w e-Commerce #7 — Buyer Persona

22.01.2019 / / Marketing

Jak pewnie pamiętacie, artykuł „Projektujemy marketing w e-Commerce#6 – gotowi do zakupu?” miał zakończyć przygotowania do projektowania Customer Journey Map. Ale jak zacząć zabawę z budowaniem ścieżki klienta bez naszego głównego bohatera? Może być ciężko! Dlatego oficjalnie przejmuję miano zamykającej serię „Projektujemy marketing…” i zapraszam do lektury materiału o Buyer Personie. Za sukcesem każdego biznesu […]

pomocne-komendy-wyszukiwarki-google

Pomocne komendy wyszukiwarki Google

2.01.2019 / / Marketing

Wyszukiwarka Google stała się na tyle popularna, że „wyguglować” (ang. Google it) weszło na stałe jako synonim znalezienia informacji w internecie. Sam korzystam z niej niemal codziennie. Mimo, że algorytmy wyszukiwania naprawdę mocno starają się dopasować do naszych intencji, nie zawsze wychodzi im to najlepiej. Wówczas wyniki nie są zbyt precyzyjne i wymagają od nas […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-6-gotowi-do-zakupu

Projektujemy marketing w e-Commerce #6 — gotowi do zakupu?

4.12.2018 / / Marketing

Skoro powiedziało się „światło” i później „kamera”, naturalnie trzeba zakończyć zdanie „akcją”. Nie inaczej skończy się poradnik projektowania marketingu w e-Commerce. Skoro udało nam się przeprowadzić klienta przez cały proces decyzyjny, co może pójść nie tak? Jak się okazuje — całkiem sporo, jeśli spojrzeć na statystyki chociażby porzuconych koszyków. I o tym właśnie dzisiaj. Oczywiście […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-5-procesy-decyzyjne

Projektujemy marketing w e-Commerce #5 — procesy decyzyjne

13.11.2018 / / Marketing

Kolejna część marketingu w e-Commerce przed nami. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość — Twoje działania, które realizowałeś w poprzednich etapach, dzisiaj w końcu zaczną się zwracać. Masz przed sobą nie tylko klienta świadomego problemu i znającego możliwe rozwiązania. On jest już naprawdę blisko podjęcia decyzji zakupowej. Co dalej? Skoro klient wie, że musi rozwiązać problem, […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-4-zainteresowanie-oferta

Projektujemy marketing w e-Commerce #4 — zainteresowanie ofertą

3.10.2018 / / Marketing

W poprzedniej części marketingu e-Commerce skupiliśmy się na budowaniu świadomości klienta. Jeśli nie ma problemu, nie ma działania. Tak samo, jeśli klient nie wie o Tobie, na pewno nie dokona zakupu. To sprowadziło się w zasadzie do zagadnienia budowania jakościowego zasięgu. Po co to robić? Ilościowo działa tu statystyka, bo im więcej dobrego wydarzy się […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-2-customer-journey-map

Projektujemy marketing w e-Commerce #2 – customer journey map

23.07.2018 / / Marketing

Lektura poprzedniego artykułu z serii pozostawiła nas (a przynajmniej mam taką nadzieję) z przemyśleniem, że dobre uformowanie lejka marketingowego i odpowiednie działania na każdym etapie świadomości naszych przyszłych klientów to bardzo, ale to bardzo ważna sprawa. Jeśli wiemy, co klient robi, myśli, czuje i jakie ma problemy w każdym momencie, możemy wyprzedzać odpowiedziami jego pytania. […]

podstawy-seo-czyli-jak-pozycjonowac-swoja-strone

Podstawy SEO, czyli jak pozycjonować swoją stronę

5.07.2018 / / Marketing

Decydując się na wejście w świat e-Commerce, stajemy przed wieloma decyzjami, a następnie ciężką pracą, aby wszystko działało, jak należy. Jednym z kluczowych zadań jest pozycjonowanie strony internetowej. Dzisiaj podzielę się z Wami podstawowymi informacjami, które warto wiedzieć, biorąc się za SEO. Tytuł strony Tytuł strony powinien mieć maksymalnie 65 znaków ze spacjami; Jest najważniejszym […]