Marketing

Projektujemy marketing w e-Commerce #5 — procesy decyzyjne

13.11.2018 / / Marketing

Kolejna część marketingu w e-Commerce przed nami. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość — Twoje działania, które realizowałeś w poprzednich etapach, dzisiaj w końcu zaczną się zwracać. Masz przed sobą nie tylko klienta świadomego problemu i znającego możliwe rozwiązania. On jest już naprawdę blisko podjęcia decyzji zakupowej. Co dalej? Skoro klient wie, że musi rozwiązać problem, […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #4 — zainteresowanie ofertą

3.10.2018 / / Marketing

W poprzedniej części marketingu e-Commerce skupiliśmy się na budowaniu świadomości klienta. Jeśli nie ma problemu, nie ma działania. Tak samo, jeśli klient nie wie o Tobie, na pewno nie dokona zakupu. To sprowadziło się w zasadzie do zagadnienia budowania jakościowego zasięgu. Po co to robić? Ilościowo działa tu statystyka, bo im więcej dobrego wydarzy się […]

Podstawy SEO, czyli jak pozycjonować swoją stronę

5.07.2018 / / Marketing

Decydując się na wejście w „biznes internetowy” stajemy przed ciężkimi decyzjami (rozpoczynając od samego wyboru kategorii naszego sklepu, strony internetowej) i harówka, aby wszystko działało jak należy. Jednym z kluczowych zadań jest pozycjonowanie strony internetowej i dzisiaj podzielę się z podstawowymi informacjami, które trzeba brać pod uwagę biorąc się za SEO. Tytuł strony Tytuł strony […]

Uruchomienie Instagrama na PC (w przeglądarce)

7.06.2018 / / Marketing

Wpis dedykuję wszystkim, którzy pracują przy Social Media a jeszcze bardziej pochylam się w kierunku osób zwiększającym zasięgi i zbierającym serduszka na Instagramie. Zdarza się, że szukamy wygodniejszej formy dodania postu lub po prostu znaleźliśmy się w kłopotliwej sytuacji. Służbowy smartfon gdzieś się zapodział, instalowanie emulatorów nie wchodzi w grę, zapomnieliśmy dostępu do firmowego panelu […]

Wymiary grafik na Instagram 2018

29.05.2018 / / Marketing

Portale społecznościowe prześcigają się wzajemnie pod względem popularności, ilości użytkowników oraz dodatkowych funkcjonalności. Facebook przechodzi swój okres świetności, w USA użytkownicy nie mogą obejść się bez Twittera, a Instagram powoli staje się przodującym graczem na dobrze znanym nam rynku. To właśnie na nim skupię swoją uwagę i podzielę się z Wami informacjami, które nie tylko […]

Wymiary grafik na Twitter 2018

24.05.2018 / / Marketing

Dostałem dużo pozytywnych komentarzy i informacji prywatnych, że luźne wpisy o wymiarach grafik przypadły Wam do gustu – to super! Dzisiaj poruszę temat Twittera, który w naszym kraju jest popularny zwłaszcza wśród polityków i celebrytów. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco Historia Twittera Samych informacji o wymiarach grafik na Twittera nie będzie za dużo, ponieważ […]

Wymiary grafik na Linkedin 2018

23.04.2018 / / Marketing

Pomimo tego, że Linkedin jest kojarzony wyłączenie z portalem, w którym dzielimy się swoim życiem zawodowym, dla mnie ma on również drugie zastosowanie. Jest oficjalną wizytówką, a nawet broszurą reklamową mojej osoby. Dzięki udzielaniu się na LinkedInie nie raz zaoferowano mi opcje, które pomogły mi w realizacji swoich planów – dlatego uważam, że warto inwestować […]

Wymiary grafik na Facebook 2018

27.02.2018 / / Marketing

Firmy coraz częściej promują się poprzez social media. Dzisiaj skupimy się na małym, ale bardzo ważnym aspekcie korzystania z Facebooka, czyli grafikach i odpowiedzi na częste pytanie „jaki rozmiar użyć do..”. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco Fanpage Dobre wymiary grafik polepszą wygląd Twojego Fanpage Zdjęcie profilowe [320 x 320 px] (Możesz dodać również 7 […]

Kreatywne plakaty marketingowe

19.09.2017 / / Marketing

Wierzę, że tydzień rozpoczął Wam się dobrze, jeżeli niezbyt to mam nadzieję, że dzisiejszy wpis natchnie nas pozytywną energią do działania. Kolejnym i zarazem jednym z ciekawszych kroków w marketingu jest wizualizacja, jak i sam pomysł na nią. Pozwólcie, że dzisiejszy post będzie jednym z luźniejszych i nie będzie gościło w nim zbyt dużo tekstu. […]

Udogodnienia w wyszukiwarce Google

9.09.2017 / / Marketing

W moim ostatnim wpisie dowiedzieliście się, przypomnieliście sobie nieco komend, które ułatwia wyszukiwanie w wyszukiwarce Google [LINK]. Dzisiaj pociągnę temat dalej, skupiając się na udogodnieniach, które oferuje nam dobrze znany wujek. O Google mam wyrobione zdanie, jest to firma, która nie lubi, gdy spędzamy na niej/w niej bardzo dużą ilość czasu. Rozpoczynając od samej korporacji, […]

Pomocne komendy wyszukiwarki Google

25.08.2017 / / Marketing

Jak często korzystacie z wyszukiwarki Google? Ja niemal codziennie, chyba że przyjdzie weekend i wszelakie urządzenia rzucam po prostu w kąt. Większość z użytkowników i w większości przypadków Ja, po prostu wpisuję interesującą nas frazę i używając scolla, pobijam rekordy prędkości przewijania podstron. Niestety w wielu przypadkach, przy bardziej zaawansowanych wyszukiwaniach wyniki nie są zbyt […]

Jak polepszyć marketing

18.08.2017 / / Marketing

Wiele firm boryka się z problemem marketingu, który rzutuje na brak jakiegokolwiek rozwoju, efektów bądź po prostu wydawanie horrendalnych, niespożytkowanych zasobów pieniężnych. Gdzie leży błąd i jak to polepszyć.. od razu mówię, że nie ma złotego środka, ale istnieją pewne twarde zasady, których powinny trzymać się zainteresowane tematem firmy. Dobra drużyna to podstawa sukcesu Nie […]