Co nowego w świecie e-Commerce? #8 | Blog X-Coding
co-nowego-w-swiecie-e-commerce-8

Co nowego w świecie e-Commerce? #8

3.08.2018 / / E-Commerce

Przed Wami kolejna porcja nowinek ze świata e-Commerce. W tym tygodniu prześledzimy historię Jeffa Bezos — CEO Amazonu, okrzykniętego „najbogatszym człowiekiem współczesnych czasów”, zatrzymamy się na chwilę przy temacie sztucznej inteligencji, dowiemy się, dlaczego firmy nie mogą pozwolić sobie na problemy ze skalowalnością systemów e-Commerce, oraz przyjrzymy się świetnej infografice obrazującej dane na temat psychologii konsumentów online i offline. Zaczynajmy!

Sztuczna inteligencja, realny zysk dla biznesu

Wraz z rozrastaniem się rynku e-Commerce, klienci stają się coraz bardziej wymagający. Wielu z nich oczekuje od firm personalizacji ofert oraz całodobowej dyspozycyjności, pozwalającej na natychmiastowe uzyskanie odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Z pomocą przychodzi AI (artificial intelligence), pozwalając firmom zaoszczędzić czas i środki i jednocześnie poprawiając jakość obsługi klienta. Jakie inne zalety niesie ze sobą sztuczna inteligencja? Odpowiedź znajdziesz w linku poniżej.

Przeczytaj artykuł

Najbogatszy człowiek współczesnych czasów

16 lipca tego roku wartość majątku Jeffa Bezos — złożyciela znanej wszystkim platformy Amazon.com — przekroczyła 150 miliardów dolarów, czyniąc go tym samym najbogatszym człowiekiem współczesnych czasów. Jak rozwijała się kariera człowieka, który obecnie w rankingu najbogatszych wygrywa nawet z Billem Gatesem? Odpowiedzi na te pytanie znajdziecie w Business Insider.

Link do artykułu

Skalowalność w e-Commerce

Nieustanny wzrost sprzedaży internetowej to marzenie każdego przedsiębiorcy. Czy jednak wszyscy są gotowi na jego urzeczywistnienie? Niekoniecznie. Każda firma wraz z rozwojem e-Commerce staje przed wieloma nowymi wyzwaniami. Jednym z nich jest skrócenie czasu ładowania strony internetowej (koniecznie zobacz nasz poradnik jak krok po kroku przygotowac instalacje do testow wydajnosci na Magento2!). Tego, jak wygląda reszta z nich oraz czy warto inwestować w długoterminowe rozwiązania, dowiecie się z artykułu w linku poniżej.

Link do artykułu

Psychologia konsumenta kluczem do sukcesu w sprzedaży

Czy wiecie, o ile procent charakterystyczne kolory poprawiają rozpoznawalność marki w oczach klientów? Dlaczego logo banków najczęściej występuje w niebieskim kolorze? Co w największym stopniu decyduje o zakupie w przypadku klienta online? Odpowiedzi na wszystkie te pytania — i wiele innych — dostarcza infografika na stronie Small Business Rainmaker.

Link do infografiki

To już koniec dzisiejszego podsumowania co nowego w świecie e-Commerce. Zapraszamy za tydzień na kolejną porcję nowinek związanych ze sprzedażą internetową.