100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce

Dzień dobry, dzisiaj post przyjął nieco inny format… co mam na myśli? Przez ostanie kilka miesięcy ciężko pracowaliśmy nas stworzeniem pierwszej publikacji z kategorii e-Commerce, którą możecie pobrać w linku na samym dole strony (jeżeli nie macie ochoty czytać krótkiej historii powstania) o nazwie „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce”.

Nieco więcej o publikacji

Publikacja „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce” powstała dla osób posiadających swój internetowy biznes. Suma summarum było wskazanie pytań, które warto sobie zadać, aby e-sklep był prowadzony w sposób należyty oraz zwrócić uwagę na aspekty, które nie zostały wprowadzone bądź nie przyszły właścicielowi na myśl. Jest to lista, którą warto przeczytać, odhaczyć punkty, które zrealizowaliśmy a te niezrealizowane porządnie przemyśleć i wdrożyć. Zapewne zapytacie czemu nie daliśmy odpowiedzi na żadne z zadanych pytań? To proste, pomimo tego że wspólnie tworzymy e-Commerce do każdego z biznesów powinno podchodzić się indywidualnie. Ruch, dobra zmiana która zadziałała na sklep „A” będzie niefortunna dla sklepu „B”. To właśnie naszym zadaniem jest odpowiedzieć na zadane pytania, jako eksperci w danej dziedzinie.

Twórcy i loża ekspertów

Na wstępie chciałbym podziękować naszym ekspertom, którzy wnieśli swój wkład w powstanie publikacji (kolejność według kategorii):

oraz dla twórców „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce”:

  • Marek Kich (CEO) – LinkedIn
  • Maciej Harbuz (CTO) – LinkedIn
  • Małgorzata Pieczenko-Kruszyńska (Graphic Designer) – LinkedIn

i moja skromna osoba – Konrad Kryłowicz (PR/Marketing Manager) – i oczywiście mój LinkedIn

Zapraszam do pobrania

Oczywiście zachęcam do pobrania oraz podzielenia się swoją opinią na temat stworzonej publikacji. Będzie nam niezwykle miło otrzymać od Was feedback, który w przyszłości pomoże nam stworzyć jeszcze doskonalsze dzieło.

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn