
100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce
Przez ostatnich kilka miesięcy ciężko pracowaliśmy nas stworzeniem pierwszej własnej publikacji, którą możecie pobrać w linku na samym dole strony, o nazwie „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce”.
Nieco więcej o publikacji
Publikacja „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce” powstała dla osób posiadających e-sklep. Celem było wskazanie pytań, które warto sobie zadać w kontekście rozwijania e-Commerce. Jest to lista, którą warto przeczytać, odhaczając zrealizowane punkty, niezrealizowane porządnie przemyśleć. Zapewne zapytacie, czemu nie daliśmy odpowiedzi na żadne z zadanych pytań? Pomimo że wspólnie tworzymy e-Commerce, do każdego z biznesów powinno podchodzić się indywidualnie. Zmiana, która zadziałała na sklep „A”, będzie niefortunna dla sklepu „B”.
Twórcy i loża ekspertów
Na wstępie chciałbym podziękować ekspertom, którzy mieli swój wkład w powstanie publikacji (kolejność według kategorii):
- Strategia: Katarzyna Rytlewska, Oponeo.pl
- Produkty: Wojciech Latoszek, 4Gift.pl
- Klienci: Adrian Hrehorowicz, TIM S.A
- Zamówienie: Bartosz Sikora, Dla-przemysłu.pl
- Content: Marek Kich, X-Coding IT Studio
- Analityka, promocje: Wojciech Zakrzewski, Kartkuje.pl
oraz dla twórców „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce”:
- Marek Kich (CEO) – LinkedIn
- Maciej Harbuz (CTO) – LinkedIn
- Małgorzata Pieczenko-Kruszyńska (Graphic Designer) – LinkedIn
i moja skromna osoba – Konrad Kryłowicz (PR/Marketing Manager) – i oczywiście mój LinkedIn
Pobierz ebook
Oczywiście zachęcam do pobrania oraz podzielenia się swoją opinią na temat stworzonej publikacji. Będzie nam niezwykle miło otrzymać od Was feedback, który w przyszłości pomoże nam stworzyć jeszcze lepsze dzieło.