E-Commerce - X-Coding IT Studio

Artykuły w kategorii: E-Commerce

Mobile Commerce. Dobry UX krok po kroku

18.02.2019 / / E-Commerce

Właściciele sklepów internetowych, którzy patrzą w statystyki, już wiedzą. Ci, którzy tego nie robią, dowiedzą się z tego artykułu. Coraz częściej większość ruchu, który odnotujesz na sklepie, będzie pochodziła z urządzeń mobilnych. Innymi słowy, jesteśmy już od jakiegoś czasu w erze mobile-first, a nasze sklepy powinny być projektowane w taki sposób, żeby w pierwszej kolejności […]

Jakie KPI mierzyć w e-Commerce?

8.02.2019 / / E-Commerce

Jedno z popularnych powiedzeń w biznesie brzmi „jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”. Prawdę mówiąc, nie do końca mogę się z nim zgodzić — jest całe mnóstwo rzeczy, którymi zarządzamy w firmie na co dzień, nie przykładając do nich konkretnych wskaźników. Zdecydowanie łatwiej jednak zarządza się tym, co można zmierzyć. Jeśli jesteś […]

Styczeń w świecie e-Commerce

1.02.2019 / / E-Commerce

Styczeń to wyjątkowy czas dla każdego biznesu. Pracownicy są wypoczęci i pełni nowych pomysłów oraz zapału do ich realizacji. Trwa rozpisywanie budżetów na najbliższe miesiące, a fundusze, których jeszcze w grudniu brakowało, są znów do dyspozycji. To dobry moment, aby skupić się na rozwoju swojego biznesu. W styczniowej prasówce podrzucamy link do raportu, który pomoże […]

Kiedy zmienić platformę e-Commerce?

15.01.2019 / / E-Commerce

W świecie e-Commerce jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Właściciele e-biznesów, którzy chcą być na czasie, nie mają łatwego życia. Nowa metoda płatności, z którą trzeba się zintegrować, zmiany w prawie, rozwijająca się konkurencja, zmienne przyzwyczajenia użytkowników, nowinki techniczne, nowe trendy stylistyczne, rozwój narzędzi… mógłbym tak wymieniać bez końca. Oczywiście zmiana to nic złego. Ci, którzy […]

Grudzień w świecie e-Commerce

4.01.2019 / / E-Commerce

Rok 2018 był bardzo intensywnym okresem w świecie e-Commerce. Powstało wiele merytorycznych raportów. W X-Coding pokusiliśmy się o omówienie najważniejszych z nich. Miała miejsce też długo wyczekiwana premiera Magento 2.3, a firma nawiązała partnerstwo z Akeneo — dostawcą jednego z najpopularniejszych rozwiązań klasy PIM. Wielkim echem odbił się też tegoroczny sezon wyprzedaży. Black Friday i […]

Raport „Porzucony e-koszyk”

11.12.2018 / / E-Commerce

Co trzeci Polak przerywa swoje zakupy w Internecie — te alarmujące dane, wynikają z badania przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej na grupie 1130 polskich internautów. „Porzucony e-koszyk” to raport zawierający aż 61 stron merytorycznej wiedzy na temat powodów, dla których konsumenci porzucają koszyki, oraz tego, co skłania ich do powrotu. Cały raport znajdziecie tutaj a […]

Listopad w świecie e-Commerce

7.12.2018 / / E-Commerce

Listopad w branży e-Commerce upłynął pod znakiem przygotowań do Black Friday i Cyber Monday. Choć tylko drugie ze wspomnianych świąt powstało z myślą o sprzedaży internetowej, większość e-sklepów oferowała zniżki podczas obu z nich. Jakie są wyniki tegorocznych Black Friday i Cyber Monday i co jeszcze wydarzyło się w ubiegłym miesiącu w świecie e-Commerce? O […]

Omnichannel, czyli klient w centrum

29.11.2018 / / E-Commerce

W czasach ekspansji przez firmy coraz nowszych kanałów sprzedaży i rosnącego efektu ROPO (ale też odwróconego ROPO), omnichannel to klucz do dobrego customer experience. Czym właściwie jest (a przede wszystkim — czym nie jest) omnichannel i jak wdrożyć tę ideę w firmie? Omnichannel kontra multichannel Żeby dobrze odpowiedzieć na pytanie, czym jest omnichannel, warto najpierw […]

Co nowego w Magento 2.3?

21.11.2018 / / E-Commerce

W kwietniu 2018 roku Magento ogłosiło wypuszczenie nowej wersji platformy — Magento 2.3. Ponad pół roku później doczekaliśmy się premiery. Co nowego w Magento 2.3.? Czym zaskoczyła nas pierwsza nowa wersja po przejęciu Magento przez Adobe? Multi-Source Inventory (MSI) MSI to rozwiązanie pozwalające na połączenie wielu magazynów w ramach jednej platformy e-Commerce. Ma być dostępne […]

PIM, czyli skuteczne zarządzanie informacją produktową #3

16.11.2018 / / E-Commerce

Dziś podpowiemy Ci jak wybrać odpowiedni PIM i jak przekonać przełożonych, że warto w niego zainwestować. Poradnik autorstwa Christel Grizaut — Wiceprezes działu marketingu Akeneo, tłumaczenie: X-Coding IT Studio Jak wybrać właściwe rozwiązanie PIM? Na rynku istnieje wiele narzędzi PIM do wyboru, z których każde ma swoje mocne i słabe strony. Ważne jest, aby wybrać […]

Październik w świecie e-Commerce

9.11.2018 / / E-Commerce

Październik obfitował w badania i raporty, pomagające sprzedawcom internetowym jeszcze lepiej rozumieć potrzeby klientów. To dobry znak — branża e-Commerce coraz bardziej docenia korzyści płynące z rzetelnie przeprowadzonej analizy. Pod lupę trafiły kwestie takie jak: szybkość ładowania i cyberbezpieczeństwo w polskich e-sklepach, omnichannel oraz nawyki zakupowe generacji Z. Jakie wnioski płyną ze wspomnianych badań i […]

PIM, czyli skuteczne zarządzanie informacją produktową #2

6.11.2018 / / E-Commerce

W poprzednim tygodniu poruszyliśmy temat PIM-u. Przedstawiliśmy jego zalety i porozmawialiśmy o korzyściach z wdrożenia. Dziś wejdziemy w temat trochę głębiej — porównamy PIM z innymi rozwiązaniami mogącymi służyć do zarządzania informacją produktową. Poradnik autorstwa Christel Grizaut — Wiceprezes działu marketingu Akeneo, tłumaczenie: X-Coding IT Studio Korzyści biznesowe z używania PIM Produkty to podstawa Twojego […]