Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C

Blog

mvp-w-e-commerce-czym-jest-i-jak-je-wdrozyc

MVP w e-Commerce – czym jest i jak je wdrożyć?

13.08.2019 / / E-Commerce

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się podzielić wdrożenie sklepu internetowego na kilka etapów, rozpoczynając od wersji MVP (ang. Minimum Viable Product). Pozwala ona oszczędzić czas i pieniądze, skrócić Time To Market i zebrać opinię użytkowników końcowych o sklepie. Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest MVP; Jakie są zalety MVP; Czym grozi brak MVP w projekcie; […]

akeneo-pim-3-2

Akeneo PIM 3.2

5.08.2019 / / E-Commerce

Akeneo PIM 3.2 kontynuuje rozwój funkcji, które zostały wprowadzone w wersji 3.0. Nowe wydanie zapewnia ulepszenia w Reference Entities oraz Franklin Insights, a także w zakresie Workflow, wydajności i API. Wersja 3.2 jest wersją o krótkim terminie wsparcia (STS) i będzie wspierana przez 3 miesiące. Klienci Akeneo PIM korzystający z wersji chmurowej w trybie Serenity […]

Bądź zawsze na bieżąco

Nowości ze świata e-Commerce, raz w miesiącu, bez spamu.

lipiec-w-swiecie-e-commerce

Lipiec w świecie e-Commerce

2.08.2019 / / E-Commerce

Tegoroczny lipiec obrodził w wiele merytorycznych e-booków. W dzisiejszym podsumowaniu wspominamy o trzech z nich – i gorąco zachęcamy do lektury ich wszystkich! Oprócz linków do najciekawszych newsów online, mamy też dla Ciebie naszą najnowszą publikację. Więcej szczegółów na końcu dzisiejszej prasówki. “E-Commerce w Polsce 2019” – raport od Gemius Jak co roku, Gemius Polska […]

e-commerce-w-polsce-2019-omawiamy-raport-gemius

E-Commerce w Polsce 2019. Omawiamy raport Gemius

22.07.2019 / / E-Commerce

Publikacja raportu “E-Commerce w Polsce” od Gemius to niewątpliwie jedno z najbardziej wyczekiwanych przez branżę e-Commerce corocznych wydarzeń. Ten obszerny (ponad 200 stron!), merytoryczny raport to ogromna dawka wiedzy o zachowaniach polskich konsumentów. Przyjrzyjmy się bliżej wnioskom z tegorocznej, siódmej już, edycji. Kto kupuje online? Charakterystyka kupujących Zanim przejdę do charakterystyki przeciętnego kupującego, mam dla […]

wymiary-grafik-linkedin

Aktualne wymiary grafik na Linkedin [aktualizacja lipiec 2019]

18.07.2019 / / Marketing

Jeśli działasz w branży B2B, LinkedIn powinien być dla Ciebie prawdziwym królem portali społecznościowych. Pozwala on dotrzeć do milionów specjalistów z różnych dziedzin i zainteresować ich swoją ofertą, bądź współpracą. Z obecności na LinkedInie skorzystają też freelancerzy, poszukujący zleceń, oraz Ci, którzy pragną znaleźć nową pracę. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jakie są prawidłowe, aktualne […]

wymiary-grafik-instagram

Aktualne wymiary grafik na Instagram [aktualizacja lipiec 2019]

18.07.2019 / / Marketing

Portale społecznościowe prześcigują się wzajemnie pod względem popularności, ilości użytkowników oraz dodatkowych funkcjonalności. Okres świetności Facebooka pomału mija, w USA użytkownicy nie mogą obejść się bez Twittera, a Instagram powoli staje się przodującym graczem na dobrze znanym nam rynku. To właśnie na nim dziś skupię swoją uwagę i podzielę się z Wami informacjami, które pozwolą […]

wymiary-grafik-facebook

Aktualne wymiary grafik na Facebook [aktualizacja lipiec 2019]

16.07.2019 / / Marketing

Wraz z rosnącą popularnością social media, coraz więcej firm zaczęło się w nich udzielać. Obecnie miliony marek rywalizują między sobą o uwagę członków portali społecznościowych. Jak wygrać w tej zaciętej walce? Na pewno pomocne będzie wiedza jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku i w innych portalach. W końcu nie ma nic gorszego dla specjalisty […]

wymiary-grafik-twitter

Aktualne wymiary grafik na Twitter [aktualizacja lipiec 2019]

16.07.2019 / / Marketing

Dostałem dużo pozytywnych komentarzy i wiadomości prywatnych, że luźne wpisy o wymiarach grafik przypadły Wam do gustu – to super! Dzisiaj poruszę temat Twittera, który w naszym kraju jest popularny zwłaszcza wśród polityków i celebrytów. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco. Ostatnia aktualizacja – lipiec 2019 Historia Twittera Samych informacji o wymiarach grafik na Twittera […]

omni-commerce-raport

Omni-commerce. Omówienie raportu od e-Izby

12.07.2019 / / E-Commerce

Raport, który omówimy w dzisiejszym artykule, nie bez powodu nosi podtytuł “Kupuję wygodnie”. Podejście omnichannel zdecydowanie czyni zakupy wygodnymi. Powiem więcej — to jego brak często bywa przyczyną sporych niedogodności. Za przykład weźmy zaledwie kilka z nich: Przymus jechania na drugi koniec miasta, aby zwrócić produkt w tym samym sklepie, w którym się go kupiło; […]

akeneo-pim-tlumaczenia

Automatyzacja tłumaczenia produktów dzięki Akeneo PIM

8.07.2019 / / E-Commerce

Na pewnym etapie rozwoju sprzedaży, ekspansja za granicę zdaje się koniecznością. Decydując się na ten krok, oprócz całej rzeszy potencjalnych nowych klientów, zyskujesz też wiele obowiązków. Jednym z nich jest konieczność wykonania tłumaczeń dla obecnych produktów, a także — w przyszłości — dla kolejnych. Jeśli zastanawiasz się jak zautomatyzować ten proces — dobrze trafiłeś! Z […]

czerwiec-w-swiecie-e-commerce

Czerwiec w świecie e-Commerce

4.07.2019 / / E-Commerce

Pierwsza połowa roku już za nami. Jeśli uważnie śledzisz naszą comiesięczną prasówkę, z pewnością jesteś na bieżąco z tym, co zdarzyło się do tej pory. Dziś mamy dla Ciebie m.in. informacje co znajdziesz w najnowszej wersji Magento, dwa merytoryczne raporty i jednego e-booka, który zachwyci każdego marketera. Zapraszamy! Premiera Magento 2.3.2 Najnowsza wersja Magento jest […]

magento_2-3-2

Magento 2.3.2 – co nowego?

1.07.2019 / / Developers

25 czerwca miała miejsce premiera Magento 2.3.2. Twórcy nowej wersji wyeliminowali z niej błędy znane z poprzedniego wydania, a także postarali się o wprowadzenie realnych usprawnień. Czego dokładnie możesz spodziewać się po nowej wersji? Zobaczmy! Nowości w Magento Open Source 2.3.2 Większe bezpieczeństwo Bezpieczeństwo sklepu internetowego to podstawa. Magento dobrze o tym wie i bierze […]

jak-wybrac-agencje-e-commerce

Jak wybrać agencję e-Commerce?

24.06.2019 / / E-Commerce

Większość firm prowadzących sprzedaż w Internecie na pewnym etapie stanie przed koniecznością wybrania agencji e-Commerce. Wdrożenie nowego sklepu internetowego, wsparcie w działaniach okołosprzedażowych, zmiana jednej firmy na drugą — to naturalna kolej losu e-sprzedaży. Jak nie popełnić błędu i jakimi kryteriami powinieneś się wtedy kierować? Zawsze mówię, że skuteczna sprzedaż w Internecie to dobry produkt, […]

growth-marketing-w-e-commerce

Growth marketing w e-Commerce

7.06.2019 / / Marketing

Obecnie nowości pojawiają się w niemal każdej dziedzinie zawodowej tak szybko, że bardzo łatwo zostać w tyle. Kiedyś zwroty takie jak omnichannel, czy Agile brzmiały jak nazwa choroby zakaźnej, a dziś bez problemu i ze zrozumieniem wplatamy je w codzienny język – nie tylko w pracy. Jednak w imię zasady “coś musi zastąpić stare”, wciąż […]