Blog X-Coding - artykuły o sprzedaży w e-Commerce B2B / B2C

Blog

wymiary-grafik-facebook

Aktualne Wymiary grafik na Facebook [aktualizacja marzec 2019]

18.03.2019 / / Marketing

Wraz z rosnącą popularnością social media, coraz więcej firm zaczęło się w nich udzielać. Obecnie miliony marek rywalizują między sobą o uwagę członków portali społecznościowych. Jak wygrać w tej zaciętej walce? Na pewno pomocne będzie wiedza jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku i w innych portalach. W końcu nie ma nic gorszego dla specjalisty […]

wymiary-grafik-linkedin

Aktualne wymiary grafik na Linkedin [aktualizacja marzec 2019]

18.03.2019 / / Marketing

Jeśli działasz w branży B2B, LinkedIn powinien być dla Ciebie prawdziwym królem portali społecznościowych. Pozwala on dotrzeć do milionów specjalistów z różnych dziedzin i zainteresować ich swoją ofertą, bądź współpracą. Z obecności na LinkedInie skorzystają też freelancerzy, poszukujący zleceń, oraz Ci, którzy pragną znaleźć nową pracę. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jakie są prawidłowe, aktualne […]

wymiary-grafik-instagram

Aktualne wymiary grafik na Instagram [aktualizacja marzec 2019]

18.03.2019 / / Marketing

Portale społecznościowe prześcigują się wzajemnie pod względem popularności, ilości użytkowników oraz dodatkowych funkcjonalności. Okres świetności Facebooka pomału mija, w USA użytkownicy nie mogą obejść się bez Twittera, a Instagram powoli staje się przodującym graczem na dobrze znanym nam rynku. To właśnie na nim dziś skupię swoją uwagę i podzielę się z Wami informacjami, które pozwolą […]

wymiary-grafik-twitter

Aktualne wymiary grafik na Twitter [aktualizacja marzec 2019]

18.03.2019 / / Marketing

Dostałem dużo pozytywnych komentarzy i wiadomości prywatnych, że luźne wpisy o wymiarach grafik przypadły Wam do gustu – to super! Dzisiaj poruszę temat Twittera, który w naszym kraju jest popularny zwłaszcza wśród polityków i celebrytów. Ten artykuł jest aktualizowany na bieżąco. Ostatnia aktualizacja – marzec 2019 Historia Twittera Samych informacji o wymiarach grafik na Twittera […]

dlaczego-warto-sluchac-klientow-raport-customer-listening-2-0

Dlaczego warto słuchać klientów? Raport Customer Listening 2.0

12.03.2019 / / E-Commerce

Dziewięćdziesięciu procentom Polaków zależy, aby marka była przyjazna dla konsumentów i otwarta na ich opinie. Co piąty badany chce stale współpracować z firmami i dzielić się pomysłami na ich dalszy rozwój. Dlaczego więc, pomimo sporych chęci ze strony klientów, marki wciąż zapominają pytać ich o zdanie? Mówiąc wprost – nie jest dobrze. Ale może być […]

od-czego-zalezy-koszt-wdrozenia-akeneo-pim-jak-go-zoptymalizowac

Od czego zależy koszt wdrożenia Akeneo/PIM? Jak go zoptymalizować?

7.03.2019 / / E-Commerce

Dziś poruszymy temat, który chyba najbardziej interesuje wszystkich tych, którzy zastanawiają się nad wdrożeniem PIM w swojej organizacji. Oczywiście ci, którzy już niejeden projekt mają za sobą, dobrze znają odpowiedź na pytanie „ile to kosztuje”. Brzmi ona: to zależy. Realizacja projektu wdrożenia Akeneo to zakres 10 tysięcy — 1 miliona złotych. Twój projekt prawdopodobnie będzie […]

luty-w-swiecie-e-commerce

Luty w świecie e-Commerce

5.03.2019 / / E-Commerce

Powstał pierwszy polski sklep dla influencerów, Akeneo znalazło sposób na jeszcze lepsze zarządzanie informacją produktową, PAYBACK zbadał preferencje klientów co do treści video, a Allegro — Walentynkowe zwyczaje zakupowe Polaków. To wszystko działo się w lutym w świecie sprzedaży internetowej. Jak co miesiąc, zapraszamy na podsumowanie minionych tygodni w e-Commerce. Akeneo PIM 3.0 Dla przypomnienia, […]

opis-produktu-ktory-sprzedaje-jak-go-napisac

Opis produktu, który sprzedaje — jak go napisać?

27.02.2019 / / E-Commerce

Profesjonalny, kompetentny personel to w sklepie stacjonarnym prawdziwy skarb. Sprzedawca z prawdziwego zdarzenia bez większego problemu zaprezentuje potencjalnemu klientowi cały asortyment, opowie o poszczególnych produktach i pomoże dokonać najlepszego wyboru. Wszystko po to, aby wyszedł on ze sklepu zadowolony, chętnie odwiedził go ponownie, a może nawet polecił znajomym. W sklepach internetowych niestety na konsumentów nie […]

mobile-commerce-dobry-ux-krok-po-kroku

Mobile Commerce. Dobry UX krok po kroku

18.02.2019 / / E-Commerce

Właściciele sklepów internetowych, którzy patrzą w statystyki, już wiedzą. Ci, którzy tego nie robią, dowiedzą się z tego artykułu. Coraz częściej większość ruchu, który odnotujesz na sklepie, będzie pochodziła z urządzeń mobilnych. Innymi słowy, jesteśmy już od jakiegoś czasu w erze mobile-first, a nasze sklepy powinny być projektowane w taki sposób, żeby w pierwszej kolejności […]

jakie-kpi-mierzyc-w-ecommerce

Jakie KPI mierzyć w e-Commerce?

8.02.2019 / / E-Commerce

Jedno z popularnych powiedzeń w biznesie brzmi „jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”. Prawdę mówiąc, nie do końca mogę się z nim zgodzić — jest całe mnóstwo rzeczy, którymi zarządzamy w firmie na co dzień, nie przykładając do nich konkretnych wskaźników. Zdecydowanie łatwiej jednak zarządza się tym, co można zmierzyć. Jeśli jesteś […]

styczen-w-swiecie-e-commerce

Styczeń w świecie e-Commerce

1.02.2019 / / E-Commerce

Styczeń to wyjątkowy czas dla każdego biznesu. Pracownicy są wypoczęci i pełni nowych pomysłów oraz zapału do ich realizacji. Trwa rozpisywanie budżetów na najbliższe miesiące, a fundusze, których jeszcze w grudniu brakowało, są znów do dyspozycji. To dobry moment, aby skupić się na rozwoju swojego biznesu. W styczniowej prasówce podrzucamy link do raportu, który pomoże […]

projektujemy-marketing-w-e-commerce-7-buyer-persona

Projektujemy marketing w e-Commerce #7 — Buyer Persona

22.01.2019 / / Marketing

Jak pewnie pamiętacie, artykuł „Projektujemy marketing w e-Commerce#6 – gotowi do zakupu?” miał zakończyć przygotowania do projektowania Customer Journey Map. Ale jak zacząć zabawę z budowaniem ścieżki klienta bez naszego głównego bohatera? Może być ciężko! Dlatego oficjalnie przejmuję miano zamykającej serię „Projektujemy marketing…” i zapraszam do lektury materiału o Buyer Personie. Za sukcesem każdego biznesu […]