Marketing w e-Commerce

Projektujemy marketing w e-Commerce

W świecie marketingu, poruszając się po omacku, szanse na osiągnięcie celu są niewielkie. Dlatego na ponad 70 stronach e-booka zebraliśmy wiedzę, która pomoże Ci zaprojektować marketing w Twoim sklepie internetowym.

Pobierz e-book

W czym pomoże Ci ten e-book?

Zrozumienie klienta, ustalenie słabych punktów i określenie działań – to trzy kroki do długoterminowego rozwoju sklepu internetowego bez przepalania budżetu.

  • Poznaj klientów

    Poznasz lepiej swoich klientów

    Dzięki stworzeniu person idealnych klientów oraz zmapowaniu ich ścieżki zakupowej, zyskasz cenną wiedzę o swoich odbiorcach, która pomoże Ci jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby.

  • Zaplanuj działania

    Zaplanujesz skuteczne działania marketingowe

    Wiedząc czego oczekują Twoi klienci, możesz tak zaplanować swoje działania, aby budować z nimi relacje na każdym etapie ścieżki zakupowej. Twoje akcje marketingowe będą skuteczniejsze, a budżet zoptymalizowany.

  • Pełen obraz

    Poznasz swoje słabe strony

    Zyskasz wiedzę co robisz źle (np. komunikujesz do nieodpowiedniej grupy docelowej) lub niewystarczająco dobrze (np. nie oferujesz wartości dodanej) i będziesz mógł to poprawić.

Eksperci wydania

Tradycyjnie już zaprosiliśmy ekspertów z branży elektronicznej do zostawienia kilku rad. Tym razem przeszli samych siebie! Rozwijaj się dzięki radom praktyków:

  • Magdalena Kulpa

    Magdalena Kulpa

    Marketing, Satisfly

  • Magda Urbaniak

    Magda Urbaniak

    Brand Manager, brand24.pl

  • Jakub Cyran

    Jakub Cyran

    Konsultant i trener sprzedaży, jakubcyran.pl

  • Marek Kich

    Marek Kich

    CEO Satisfly

  • Krzysztof Grzyb

    Krzysztof Grzyb

    Head of Marketing, 7n.com

  • Rafał Golan

    Rafał Golan

    Chief Product Officer, edrone.me

Co znajdziesz w środku?

E-book porusza istotne tematy:

  • Marketing i sprzedaż

    Jak połączyć marketing i sprzedaż?

    Wiedza, w jaki sposób działają lejek marketingowy i sprzedażowy oraz jak się na siebie nakładają, tworząc spójny proces zakupowy, pomoże Ci skoordynować działania marketingu i sprzedaży — w rezultacie dostarczając klientowi realnej wartości na każdym etapie podróży.

  • Persona

    Jak stworzyć personę klienta?

    Na początku przygody z e-Commerce, trochę kusi, aby określić swojego klienta jako „każdego, kto zechce kupić”. Nie idź tą drogą. Z naszego e-booka dowiesz się, dlaczego potrzebujesz precyzyjnie sprecyzować swoją grupę docelową, a nawet dokładną sylwetkę klienta idealnego, i jak to zrobić.

  • Customer Journey Map

    Jak stworzyć Customer Journey Map?

    Zrozumienie tego, jak klient podąża ścieżką zakupową, pozwoli Ci nie tylko iść za nim, ale przede wszystkim być tam, gdzie on może Cię szukać i oferować mu realną wartość. Dzięki temu będziesz budować z nim udaną relację.

  • Potrzeby klienta

    Jak odpowiadać na potrzeby klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej?

    Klient, który poszukuje rozwiązania swojego problemu, a klient poważnie zastanawiający się nad zakupem, to dwie całkiem inne osoby. Inne są ich cele, motywacje i obawy, dlatego nie możesz traktować ich tak samo! Z naszego e-booka dowiesz się jak reagować na potrzeby klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej.

Pobierz swoją kopię

Uzupełnij dane, swoją kopię dostaniesz na wskazany adres e-mail

Marketing w e-Commerce