Projektujemy marketing w e-Commerce
Stwórz dla swojego sklepu strategię, która działa
W świecie marketingu, poruszając się po omacku, szanse na osiągnięcie celu są niewielkie. Dlatego na ponad 70 stronach e-booka zebraliśmy wiedzę, która pomoże Ci zaprojektować marketing w Twoim sklepie internetowym.
Pobierz darmowy e-book
W czym pomoże Ci ten e-book?
Zrozumienie klienta, ustalenie słabych punktów i określenie działań – to trzy kroki do długoterminowego rozwoju sklepu internetowego bez przepalania budżetu.
Poznasz lepiej swoich klientów
Dzięki stworzeniu person idealnych klientów oraz zmapowaniu ich ścieżki zakupowej, zyskasz cenną wiedzę o swoich odbiorcach, która pomoże Ci jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby.
Zaplanujesz skuteczne działania marketingowe
Wiedząc czego oczekują Twoi klienci, możesz tak zaplanować swoje działania, aby budować z nimi relacje na każdym etapie ścieżki zakupowej. Twoje akcje marketingowe będą skuteczniejsze, a budżet zoptymalizowany.
Poznasz swoje słabe strony
Zyskasz wiedzę co robisz źle (np. komunikujesz do nieodpowiedniej grupy docelowej) lub niewystarczająco dobrze (np. nie oferujesz wartości dodanej) i będziesz mógł to poprawić.
Eksperci wydania
Tradycyjnie już zaprosiliśmy ekspertów z branży elektronicznej do zostawienia kilku rad. Tym razem przeszli samych siebie! Rozwijaj się dzięki radom praktyków:
Zawartość e-booka
E-book porusza istotne tematy:

Jak połączyć marketing i sprzedaż?
Wiedza, w jaki sposób działają lejek marketingowy i sprzedażowy oraz jak się na siebie nakładają, tworząc spójny proces zakupowy, pomoże Ci skoordynować działania marketingu i sprzedaży — w rezultacie dostarczając klientowi realnej wartości na każdym etapie podróży.

Jak stworzyć personę klienta?
Na początku przygody z e-Commerce, trochę kusi, aby określić swojego klienta jako „każdego, kto zechce kupić”. Nie idź tą drogą. Z naszego e-booka dowiesz się, dlaczego potrzebujesz precyzyjnie sprecyzować swoją grupę docelową, a nawet dokładną sylwetkę klienta idealnego, i jak to zrobić.

Jak stworzyć Customer Journey Map?
Zrozumienie tego, jak klient podąża ścieżką zakupową, pozwoli Ci nie tylko iść za nim, ale przede wszystkim być tam, gdzie on może Cię szukać i oferować mu realną wartość. Dzięki temu będziesz budować z nim udaną relację.

Jak odpowiadać na potrzeby klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej?
Klient, który poszukuje rozwiązania swojego problemu, a klient poważnie zastanawiający się nad zakupem, to dwie całkiem inne osoby. Inne są ich cele, motywacje i obawy, dlatego nie możesz traktować ich tak samo! Z naszego e-booka dowiesz się jak reagować na potrzeby klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej.