E-book "Projektujemy marketing w e-Commerce" | X-Coding IT Studio

Projektujemy marketing w e-Commerce

Stwórz dla swojego sklepu strategię, która działa

W świecie marketingu, poruszając się po omacku, szanse na osiągnięcie celu są niewielkie. Dlatego na ponad 70 stronach e-booka zebraliśmy wiedzę, która pomoże Ci zaprojektować marketing w Twoim sklepie internetowym.

Pobierz darmowy e-book
Projektujemy marketing w e-Commerce

W czym pomoże Ci ten e-book?

Zrozumienie klienta, ustalenie słabych punktów i określenie działań – to trzy kroki do długoterminowego rozwoju sklepu internetowego bez przepalania budżetu.

Marketing w e-Commerce - klienci

Poznasz lepiej swoich klientów

Dzięki stworzeniu person idealnych klientów oraz zmapowaniu ich ścieżki zakupowej, zyskasz cenną wiedzę o swoich odbiorcach, która pomoże Ci jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby.

Marketing w e-Commerce - strategia

Zaplanujesz skuteczne działania marketingowe

Wiedząc czego oczekują Twoi klienci, możesz tak zaplanować swoje działania, aby budować z nimi relacje na każdym etapie ścieżki zakupowej. Twoje akcje marketingowe będą skuteczniejsze, a budżet zoptymalizowany.

Marketing w e-Commerce - słabości

Poznasz swoje słabe strony

Zyskasz wiedzę co robisz źle (np. komunikujesz do nieodpowiedniej grupy docelowej) lub niewystarczająco dobrze (np. nie oferujesz wartości dodanej) i będziesz mógł to poprawić.

Eksperci wydania

Tradycyjnie już zaprosiliśmy ekspertów z branży elektronicznej do zostawienia kilku rad. Tym razem przeszli samych siebie! Rozwijaj się dzięki radom praktyków:

Autor - Marek Kich

Marek Kich

CEO, x-coding.pl

Autor - Magdalena Kulpa

Magdalena Kulpa

Marketing Leader, x-coding.pl

Autor - Magda Urbaniak

Magda Urbaniak

Brand Manager, brand24.pl

Autor - Jakub Cyran

Jakub Cyran

Konsultant i trener sprzedaży, jakubcyran.pl

Autor - Krzysztof Grzyb

Krzysztof Grzyb

Head of Marketing, 7n.com

Autor - Rafał Golan

Rafał Golan

Chief Product Office, edrone.me

Zawartość e-booka

E-book porusza istotne tematy:

Marketing w e-Commerce - marketing a sprzedaż

Jak połączyć marketing i sprzedaż?

Wiedza, w jaki sposób działają lejek marketingowy i sprzedażowy oraz jak się na siebie nakładają, tworząc spójny proces zakupowy, pomoże Ci skoordynować działania marketingu i sprzedaży — w rezultacie dostarczając klientowi realnej wartości na każdym etapie podróży.

Marketing w e-Commerce - persony

Jak stworzyć personę klienta?

Na początku przygody z e-Commerce, trochę kusi, aby określić swojego klienta jako „każdego, kto zechce kupić”. Nie idź tą drogą. Z naszego e-booka dowiesz się, dlaczego potrzebujesz precyzyjnie sprecyzować swoją grupę docelową, a nawet dokładną sylwetkę klienta idealnego, i jak to zrobić.

Marketing w e-Commerce - cjm

Jak stworzyć Customer Journey Map?

Zrozumienie tego, jak klient podąża ścieżką zakupową, pozwoli Ci nie tylko iść za nim, ale przede wszystkim być tam, gdzie on może Cię szukać i oferować mu realną wartość. Dzięki temu będziesz budować z nim udaną relację.

Marketing w e-Commerce - potrzeby

Jak odpowiadać na potrzeby klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej?

Klient, który poszukuje rozwiązania swojego problemu, a klient poważnie zastanawiający się nad zakupem, to dwie całkiem inne osoby. Inne są ich cele, motywacje i obawy, dlatego nie możesz traktować ich tak samo! Z naszego e-booka dowiesz się jak reagować na potrzeby klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej.

Pobierz swoją kopię

Uzupełnij dane, swoją kopię dostaniesz na wskazany adres e-mail