Badanie stron to realna wartość
Nie zbudujesz przewagi w Internecie samą obecnością. Dlatego ważne jest projektować sklep, który będzie konwertować. Co, jeśli czujesz, że Twój taki nie jest? Pobierz e-book, zbadaj swoją stronę i zacznij sprzedawać więcej.
Pobierz darmowy e-book
Dlaczego badać strony?
Powinieneś przyjrzeć się swojemu sklepowi. Niekiedy podstawowe i niewielkie zabiegi potrafią znacznie podnieść wartość strony w odniesieniu do estetyki, konwersji albo funkcjonalności. Jeśli zapomnisz o tych kwestiach, ponosisz realne straty.
Poznaj najważniejsze techniki badania stron internetowych:

na jakie elementy powinieneś zwracać szczególną uwagę i jakich metodologii użyć,

jak zweryfikować pracę agencji, której zleciłeś audyt funkcjonalny,

co możesz osiągnąć dzięki dobremu zbadaniu Twojego sklepu internetowego.
Eksperci wydania
Do publikacji zaprosiliśmy ekspertów, żebyś mógł czerpać jak najwięcej z doświadczeń liderów na rynku:
Zawartość e-booka
W książce opisujemy kluczowe metody analizy stron:

Analizę konkurencji
dzięki monitorowaniu Twojego otoczenia będziesz w stanie lepiej reagować na zmiany rynkowe i wyciąniesz najlepsze praktyki

Audyt ekspercki
wykorzystanie wiedzy eksperckiej to nieocenione źródło wiedzy i inspiracji, które przełoży się na lepszą efektywność Twojej witryny

Przeprowadzanie ankiet
najwięcej zrozumiesz, jeśli zapytasz swoich klientów. Dowiesz się, jak to zrobić, żeby uzyskać odpowiedzi na najważniejsze pytania

Card sorting
sortowanie kart to metoda wspomagająca projektowanie i weryfikację struktury informacji. Dzięki temu stworzysz content, który ma sens dla użytkowników

Mapa ścieżki klienta
zrozumienie tego, jak podąża klient, pozwoli Ci nie tylko iść za nim, ale przede wszystkim być tam, gdzie może Cię szukać
Pobierz swoją kopię
Uzupełnij dane, swoją kopię dostaniesz na wskazany adres e-mail