OroCRM to nowoczesny CRM
zaprojektowany dla branży B2B

OroCRM to system na Twoje potrzeby

Przekonaj się dlaczego warto zainteresować się OroCRM:

OroCRM Logo

OroCRM pomoże Ci z porzuconymi koszykami, zapytaniami ofertowymi i zadaniami sprzedażowymi. Rozwiązanie koncentruje się na wielokanałowości, umożliwiając integrację danych klientów z wielu źródeł, w tym:

  • Magento
  • eBay
  • Mailchimp
  • Mandryl
  • Zendesk

OroCRM pozwala tworzyć zadania przy użyciu workflow, które są dopasowane do Twojej działalności oraz mogą obejmować wszystkie jednostki biznesowe w Twojej organizacji.

Kluczowe funkcjonalności

Zobacz, co zyskasz, decydując się na wdrożenie OroCRM

OroCRM kontakty

Zarządzanie kontami i kontaktami

Sercem każdego CRM jest efektywna obsługa kontaktów

OroCRM zapewnia pełną kontrolę nad sposobem zarządzania swoimi klientami. Dzięki kompleksowemu, ale łatwemu w użyciu interfejsowi, możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi kontami, interakcjami z klientami i informacjami w jednym miejscu. OroCRM będzie również automatycznie synchronizować i aktualizować profile klientów, scalać konta i ujednolicać informacje o klientach w wielu kanałach, co oznacza, że nie będziesz musiał zajmować się duplikatami informacji.

OroCRM workflow

Przepływy pracy i narzędzia zwiększające wydajność

Workflow automatyzuje działanie przedsiębiorstwa

Korzystaj z workflow, aby zoptymalizować działania organizacyjne i zarządzać określonymi procesami sprzedaży, działaniami marketingowymi i wieloma innymi. Ponadto integracja poczty e-mail i Google Hangout umożliwia automatyczne przesyłanie i śledzenie wiadomości e-mail, kontaktów i wydarzeń w kalendarzu, a także łatwą komunikację z klientami i potencjalnymi klientami.

OroCRM RFM

Analiza czasu, częstotliwości i monetarnej (RFM)

Jeśli czegoś nie mierzysz, trudno mieć nad tym kontrolę

Analiza RFM jest narzędziem CRM wybieranym przez profesjonalne zespoły marketingowe. Użyj go do ilościowego określenia, kim są Twoi najważniejsi klienci, na podstawie tego, ile ostatnio dokonali zakupu, jak często dokonują zakupu i ile wydają podczas zakupu. Następnie wykorzystaj te informacje do tworzenia segmentów dla spersonalizowanych kampanii marketingowych.

OroCRM customer 360

Widok Twojego klienta w 360°

Dzięki OroCRM dowiesz się wszystkiego o klientach

OroCRM pomaga przechwytywać dane z każdej interakcji z klientem, w tym z przeglądania bazy produktów, odpowiedzi na e-mail, czy zapytań do pomocy technicznej. Dzięki różnym miejscom analizy jak np. sklepy B2B i B2C, sieci społecznościowe, systemy POS i kampanie e-mailowe, OroCRM zapewnia holistyczne spojrzenie na klientów w 360°.

X-Coding jako Twój partner

Pomożemy Ci z wdrożeniem. Dowiedz się dlaczego warto z nami pracować:

  • Projekt systemu

    Nie ma jednego, dobrego i uniwersalnego systemu CRM. Każde wdrożenie oprogramowania tej klasy wymaga analizy Twoich procesów i dobrania odpowiednich funkcjonalności.

  • Integracje

    CRM powinien być częścią większego ekosystemu, tworzyć synergię z innymi rozwiązaniami i systemami. Posiadamy odpowiedni zespół i narzędzia, przeprowadzić skuteczne integracje.

  • Szanujemy Twój czas

    Każdy projekt składa się z wielu mniejszych zadań. Wytłumaczymy Ci każde. Zaproponujemy najlepszą kolejność. Przedstawimy koszty przed rozpoczęciem prac a po realizacji zadania pokażemy efekty.

OroCRM z X-Coding
  • Optymalizacja procesów

    Naszym obowiązkiem jest nie tylko zaproponować funkcjonalności pasujące do Twoich procesów ale też takie, które je poprawią i zautomatyzują.

  • Rozumiemy Twoje potrzeby

    Wiemy, że wdrożenie wydajnego i sprzedającego sklepu to duża inwestycja. Szanujemy Twój budżet, a przy każdej ofercie projektujemy i proponujemy MVP.

  • Wsparcie i partnerstwo

    Przy każdym projekcie zapewniamy pełne, partnerskie wsparcie na każdym etapie (również przedprojektowej analizy) bazując na naszych doświadczeniach.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeśli chcesz z nami zrealizować swój projekt, zostaw nam informację.
Na pewno skontaktujemy się z Tobą!