Blog

Jak polskie firmy radzą sobie z omnichannel? Raport 2018

19.10.2018 / / E-Commerce

Omnichannel to przyszłość, która zaczyna się już dziś – i lepiej, żeby Cię w niej nie zabrakło! Jeśli jeszcze uchował się ktoś, kto nie wie czym jest omnichannel, spieszymy z wyjaśnieniem: to podejście, które stawia klienta w centrum i dąży do zapewniania mu spójnych wrażeń we wszystkich kanałach, w których ma on styczność z marką. […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #4 — zainteresowanie ofertą

3.10.2018 / / Marketing

W poprzedniej części marketingu e-Commerce skupiliśmy się na budowaniu świadomości klienta. Jeśli nie ma problemu, nie ma działania. Tak samo, jeśli klient nie wie o Tobie, na pewno nie dokona zakupu. To sprowadziło się w zasadzie do zagadnienia budowania jakościowego zasięgu. Po co to robić? Ilościowo działa tu statystyka, bo im więcej dobrego wydarzy się […]

Wrzesień w świecie e-Commerce

28.09.2018 / / E-Commerce

Oficjalnie nastała już kalendarzowa jesień, za oknem robi się coraz chłodniej, a my mamy dla Ciebie gorące newsy z września. Dowiedz się, co wydarzyło się w świecie e-Commerce przez ten miesiąc. Eurocash wchodzi na rynek e-Commerce FMCG Eurocash, właściciel sieci spożywczych ABC, Delikatesy Centrum, Groszek i Lewiatan, z myślą o mniejszych przedsiębiorcach uruchamia platformę sprzedażową […]

7 różnic między e-Commerce B2B i B2C

25.09.2018 / / E-Commerce

B2B i B2C różnią się od siebie diametralnie — wie o tym każdy, kto miał okazję sprzedawać na obu z tych rynków. Nie inaczej ma się sprawa, jeśli chodzi o e-Commerce. Jakie są różnice pomiędzy sprzedażą internetową dla segmentu B2B i B2C? O tym w artykule poniżej. 1. Wartość rynku e-Commerce B2B i B2C Zacznijmy […]

Kanały w Akeneo PIM - jak je zdefiniować?

Kanały w Akeneo PIM – jak je zdefiniować?

21.09.2018 / / E-Commerce

Rozpoczynając projekt Akeneo PIM, nie zawsze łatwo jest ustalić, ile kanałów potrzebujesz. Nie jest to jednak bardzo skomplikowane. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci zdefiniować Twoje kanały Akeneo. Najpierw wróćmy do podstaw i przypomnijmy sobie kilka definicji: Kanał jest zdefiniowany przez określone lokalizacje, drzewo kategorii i wymaganą kompletność produktu. Tylko produkty połączone z co najmniej […]

Akeneo Accelerator dla Fashion

PIM Accelerator dla Fashion

18.09.2018 / / E-Commerce

Możliwość zbierania i organizowania informacji produktowej w jednym miejscu to ogromna zaleta Akeneo PIM — scentralizowanego repozytorium danych o produktach, które pozwala je wygodnie kolekcjonować i przyporządkowywać do katalogów, a potem udostępniać w kanałach dystrybucji i sprzedaży. Jednak aby skorzystać z wszystkich tych dobrodziejstw, musimy najpierw przygotować całą strukturę danych, a następnie — opierając się […]

Projektujemy marketing w e-Commerce #3 — budowanie świadomości klienta

10.09.2018 / / E-Commerce

Z jednej strony wakacje to czas, w którym nasi klienci są, cóż… na wakacjach. A to powinno sprzyjać pisaniu dla Was nowych poradników. Z drugiej strony wakacje dotyczą też X-Coding, a to z kolei nie sprzyja wolnym chwilom dla tych, co zostają :). Tak czy inaczej, dziś oddaję w Wasze ręce trzecią część poradnika o […]

Sierpień w świecie e-Commerce

31.08.2018 / / E-Commerce

Zapraszamy na kolejne podsumowanie „Co nowego w świecie e-Commerce”! Jak widzisz, zdecydowaliśmy się zmienić nieco formę naszej prasówki i zamiast publikować ją co tydzień, przedstawić Ci krótkie podsumowanie co wydarzyło się w mijającym miesiącu. Oto kilka najciekawszych – naszym zdaniem – nowinek z sierpnia. Jak firmy mogą wyjść z błędnego koła konkurowania ceną Kiedy przedstawiciele […]

Ile kosztuje sklep na Magento?

24.08.2018 / / E-Commerce

Na wybór platformy sprzedażowej składa się wiele czynników — jednym z nich jest cena realizacji. Ile kosztuje sklep na Magento? Co ma wpływ na ostateczne koszty i jak je zoptymalizować? W X-Coding wierzymy, że szczerość to podstawa udanej relacji biznesowej, dlatego stworzyliśmy poradnik, w którym znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania. Zapraszamy do lektury! Koszt wdrożenia […]

Przegląd narzędzi do monitorowania serwisów

21.08.2018 / / Developers

Każdy właściciel lub opiekun systemu informatycznego powinien dbać o jego niezawodność za pomocą szeregu procesów i podejść gwarantujących wysoką jakość rozwiązań. Żaden system nie jest w 100% odporny na upływ czasu i całkowicie bezobsługowy. Stosując opisane przeze mnie narzędzia, będziemy ostrzegani przed anomaliami w naszym systemie, co pozwoli nam zareagować jeszcze zanim dojdzie do awarii. […]

Magento Fashion – Co Magento ma do zaoferowania branży odzieżowej?

17.08.2018 / / E-Commerce

Jeśli mowa o e-Commerce, w X-Coding wierzymy, że nie ma uniwersalnego rozwiązania dla każdej branży. Poszczególne firmy różnią się między sobą nie tylko na poziomie asortymentu, ale również, jeśli chodzi o grupy odbiorców i sposób zarządzania sprzedażą. Co charakteryzuje branżę fashion i jak Magento może pomóc jej przedstawicielom realizować cele biznesowe? O tym w poniższym […]

Żądanie HTTP, czyli co stoi za komunikacją WWW

14.08.2018 / / Developers

Podczas pracy z PHP (a przynajmniej na początku swojej przygody z tym językiem) w zasadzie nie jest konieczne zrozumienie sposobu przesyłania informacji protokołem HTTP. Mechanizmy dostępne w PHP właściwie zajmują się za nas całą komunikacją. Nie oznacza to, że nie napotkamy na swojej drodze programistycznej, np. potrzeby dokładniejszego sterowania nagłówkami. Rozumienie zasad działania protokołu HTTP […]