Wrzesień w świecie e-Commerce

28.09.2018 / / E-Commerce

Oficjalnie nastała już kalendarzowa jesień, za oknem robi się coraz chłodniej, a my mamy dla Ciebie gorące newsy z września. Dowiedz się, co wydarzyło się w świecie e-Commerce przez ten miesiąc.

Eurocash wchodzi na rynek e-Commerce FMCG

Eurocash, właściciel sieci spożywczych ABC, Delikatesy Centrum, Groszek i Lewiatan, z myślą o mniejszych przedsiębiorcach uruchamia platformę sprzedażową B2B – eurocash.pl. Firma w swoje przedsięwzięcie zainwestowała 15 milionów złotych i deklaruje, że nowa platforma „zmieni życie właścicieli sklepów spożywczych”.

Jakie funkcjonalności znajdziemy na stronie? O tym w artykule Retailnet.pl: http://bit.ly/2zBy5Q1

W zaledwie tydzień od startu Allegro Smart! usługa została zakupiona ponad 100 tysięcy razy

Allegro Smart! to nowa usługa Allegro w postaci rocznego abonamentu pozwalającego skorzystać z 365 dostaw w cenie 49 zł. Niesie ze sobą wiele zalet nie tylko dla użytkowników tej platformy, ale też firm, które w ramach niej oferują swoje produkty.

Już dziś klienci kupują na Allegro bardzo często. Liczę, że dzięki Allegro Smart! uda nam się zachęcić ich do jeszcze częstszych zakupów. Nowa usługa nie tylko uczyni ich życie łatwiejszym, ale będzie także impulsem do dalszego rozwoju polskiego e-commerce. To ogromna szansa dla 125 tysięcy polskich przedsiębiorców – głównie małych i średnich firm – sprzedających na Allegro” – Francois Nuyts, prezes Allegro

Nowa usługa w ciągu zaledwie tygodnia od uruchomienia została zakupiona ponad 100 tysięcy razy. To świetny wynik.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://bit.ly/2R5S8Nd

Nowa odsłona Ceneo.pl

Ceneo nowy kwartał wita znaczącymi zmianami. Najsłynniejsza porównywarka cen w Polsce odświeżyła swoją szatę graficzną, dodała nowe oferty sklepów, oraz — co może Cię najbardziej zaciekawić — zmieniła zasady współpracy ze sklepami. Obecnie jedyną opłatą, jaką Ceneo pobiera od firm, z którymi współpracuje, jest koszt przejścia użytkownika do oferty sklepu.

Więcej szczegółów tutaj: http://bit.ly/2DAOkRt

EBay wprowadza usługę znacząco skracającą czas dostawy z Chin

EBay wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich konsumentów i wprowadza usługę SpeedPAK, która zmniejsza czas oczekiwania na dostawę z Chin do 15-18 dni roboczych. To znacząca różnica, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że dotychczas wynosił on nawet 3 miesiące.

Każdego, kto na bieżąco śledzi rynek e-Commerce w Polsce nie dziwi posunięcie tego giganta handlu detalicznego. Według raportu „E-commerce w Polsce 2018” co piąty polski internauta zamawia produkty z Chin. SpeedPAK z pewnością pomoże zwiększyć tę liczbę.

Cały artykuł: http://bit.ly/2xSZr20

Nowa publikacja od Magento

Specjaliści z Magento z myślą o sprzedających online przygotowali kompleksowy poradnik opisujący 6 kluczowych elementów zapewniających użytkownikom lepsze wrażenie na końcu ich drogi zakupowej. Magento obiecuje, że wdrożenie ich rad w życie pozwoli Ci cieszyć się niższym odsetkiem porzuceń koszyków.

Poradnik możesz pobrać tutaj: http://bit.ly/magentoguide

To już wszystkie wrześniowe nowości. Już za miesiąc wracamy do Was z kolejną prasówką, a jeśli wciąż jesteście głodni newsów — śledźcie nasze social media. Regularnie publikujemy tam nowości ze świata e-Commerce.