100 i jedno pytanie o Twój e-Commerce

Pozbądź się wątpliwości

Podczas planowania lub wdrażania nowego e-biznesu możesz zastanawiać się, czy nie zapomniałeś o czymś istotnym. E-book „100 i jedno pytanie o Twój nowy e-Commerce” powstał z myślą o osobach, które są pełne takich właśnie przemyśleń.

Pobierz e-book
100 i jedno pytanie o Twój e-Commerce

Przygotowaliśmy dla Ciebie

100 (i jedno bonusowe) pytań, na które powinieneś sobie odpowiedzieć, żeby mieć pewność, że o niczym nie zapomniałeś w sklepie internetowym.

Dlaczego tylko tyle? Nie sposób zapytać o wszystko, nie znając dokładnie Twojego biznesu. Potraktuj to jako minimum, które pomoże Ci:

101 pytań - koszt

oszacować koszty i czasochłonność wdrożenia nowego sklepu internetowego

101 pytań - profil sprzedaży

określić profil sprzedaży i Twoje przewagi na tle konkurencji,

101 pytań - natura biznesu

zrozumieć naturę Twojego biznesu w kontekście sprzedaży on-line.

Eksperci wydania

Do publikacji zaprosiliśmy ekspertów, żebyś mógł czerpać jak najwięcej z doświadczeń liderów na rynku:

Autor - Marek Kich

Marek Kich

CEO, x-coding.pl

Autor - Katarzyna Rytlewska

Katarzyna Rytlewska

Specjalista ds. marketingu, oponeo.pl

Autor - Adrian Hrehorowicz

Adrian Hrehorowicz

Dyrektor Rozwoju i Technologii, tim.pl

Autor - Wojciech Latoszek

Wojciech Latoszek

CEO, 4gift.pl

Autor - Wojciech Zakrzewski

Wojciech Zakrzewski

CEO, kartkuje.pl

Autor - Bartosz Sikora

Bartosz Sikora

CEO, dla-przemyslu.pl

Zawartość e-booka

W książce zwróciliśmy szczególną uwagę na:

101 pytań - strategia

Strategię

poprawne zaadresowanie strategii jest konieczne do zaprojektowania takich funkcjonalności, które odpowiadają potrzebom rynkowym

101 pytań - produkty

Produkty

odpowiednia prezentacja oferty, synchronizacja danych i funkcjonalności związane z asortymentem to klucz do zwiększenia sprzedaży

101 pytań - klienci

Klientów

to drugi po produktach kluczowy czynnik w osiąganiu sukcesu. Pomożemy Ci w zbudowaniu lojalności i obsłużeniu ich potrzeb

101 pytań - zamówienie

Zamówienie

proces zakupowy to miejsce narażone na szczególne niebezpieczeństwo. Dowiesz się, jak zaprojektować sprzedaż tak, żeby ułatwić ją Twoim klientom

101 pytań - content

Content

dzielenie się wiedzą sprawi, ze potencjalni klienci zobaczą w Tobie przede wszystkim profesjonalistę i partnera do interesów

Pobierz swoją kopię

Uzupełnij dane, swoją kopię dostaniesz na wskazany adres e-mail